Volledige versie bekijken : waarom kun je niet alleen send gebruiken?
latino
%Europe/Berlin %422 %2005, 10:08
als ik een loadvasr gebruik en alleen wil zenden:
var visitID:LoadVars = new LoadVars;
visitID.sesID = _root.sesID;
visitID.useridID = _root.useridID;
visitID.send("idvisitorsflash.php?"+int(Math.random()*100000),"POST");
als ik op mijn flash pagina kom opent ie een popup met die pagina..is dit gewoon zo of moet je dus gewoon met sendAndLoad werken en onnodige data binnen halen?
Roenes
%Europe/Berlin %474 %2005, 11:22
Rechtstreeks uit de help van flash:
A successful send() method call will always open a new browser window or replace content in an existing window or frame. If you would rather send information to a server and continue playing your SWF file without opening a new window or replacing content in a window or frame, then you should use LoadVars.sendAndLoad().Zegt genoeg lijkt me :)
latino
%Europe/Berlin %538 %2005, 12:55
wel gaar moet ik zeggen
Roenes
%Europe/Berlin %550 %2005, 13:12
Klopt, je moet dus data binnenhalen waar je niets mee doet...
Maarjah, das nog altijd beter als een extra schermpje openen ;)
Fl4sh3r
%Europe/Berlin %598 %2005, 14:21
De reden hiervoor is denk ik het idee achter HTTP.
HTTP is ontworpen voor het ophalen van webpagina's. Als uitbreiding daarop kun je wat gegevens meesturen, met POST of GET. Vanuit het ontwerp voor HTTP kun je dan dus zeggen "waarom wil je iets sturen zonder iets op te halen?"
Ik geloof niet dat ik nu het idee zo duidelijk heb geformuleerd als ik het voor me zie, maar het is wel duidelijk zo. Hoop ik.
Dauntless
%Europe/Berlin %608 %2005, 14:35
Je moet toch niet persé onnodige data binnenhalen... Of toch zeker niet veel ? Als je php niets output, dan heb je toch ook bijna niets van terug gezonden data ?
latino
%Europe/Berlin %650 %2005, 15:36
nee precies ik stuur gewoon niks terug en dat werkt gewoon :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.