PDA

Volledige versie bekijken : Wie wil me helpen tegen uur tarief ?

Robert
%Europe/Berlin %943 %2005, 22:39
Hallo ik ben bezig met wat dingen te leren , onder andere actionscript en buttons.
Wat ik wil bereiken zijn alle soorten buttons met actionscript die op deze site van sloggi staan http://www.sloggi.com/nl/main.php?&uID=3381101
Wie wil me helpen ? ik kom uit boxtel noord brabant
Laat even iets weten , ik ben trouwens robert 27 jaar oud.
Al een tijd met flash bezig alleen gaat het moelijker dan ik dacht.
Met onder andere het action scrip , ik werk met flash 8 , nieuwe photoshop , fireworks
lees boeken als actionscript bob v duuren , flash design voor vormgevers , van consept tot realisatie , peter kassenaar , flash mx 200 macromedia van patricia bosselaar etc:

FantasTies
%Europe/Berlin %951 %2005, 22:50
Hallo ik ben bezig met wat dingen te leren , onder andere actionscript en buttons.
Wat ik wil bereiken zijn alle soorten buttons met actionscript die op deze site van sloggi staan http://www.sloggi.com/nl/main.php?&uID=3381101
Wie wil me helpen ? ik kom uit boxtel noord brabant
Laat even iets weten , ik ben trouwens robert 27 jaar oud.
Al een tijd met flash bezig alleen gaat het moelijker dan ik dacht.
Met onder andere het action scrip , ik werk met flash 8 , nieuwe photoshop , fireworks
lees boeken als actionscript bob v duuren , flash design voor vormgevers , van consept tot realisatie , peter kassenaar , flash mx 200 macromedia van patricia bosselaar etc:
Wat doet dat hier ??

Dopefish
%Europe/Berlin %968 %2005, 23:14
zijn titel duid erop dat iemand hem moet helpen tegen uurtarief

Ea.Z
%Europe/Berlin %080 %2005, 01:55
zijn titel laat blijken dat hij in de foute sectie post... en de inhoud staaft dat.. ZM'er gevraagd.. ;)

Jorim
%Europe/Berlin %419 %2005, 10:04
Topic op suggestie gesplitst, verplaatsts en opgeschoond...

Bogie
%Europe/Berlin %659 %2005, 15:50
ik wil je wel helpen.
Ik kan zeer goed actionscript, zelfs object geörienteerd (maar daar zou ik nog niet direct mee beginnen - dient vooral voor games enzo)
Voor buttons en dergelijke is het actionscript nog vrij eenvoudig.
Mail me maar op mabogie[at]gmail[dot]com of voeg me toe op msn. Dan kunnen we overleggen over de prijs.
Groeten,
Maarten

WPT
%Europe/Berlin %720 %2005, 17:17
Kijk ook eens naar de Lynda.com cursussen die zijn erg leerzaam en voor iedereen te begrijpen.
Dat is eigenlijk je persoonlijke assistent!

Succes!

Fatty Owl
%Europe/Berlin %723 %2005, 17:21
Die buttons zijn nogal gemakkelijk :) je kan beter hier (www.flashfocus.nl) wat tutorials volgen, en als je deze vraag in het actionscript forum nog eens stelt help ik je gratis :).

en anders: kobevrancken at hotmail dot com