PDA

Volledige versie bekijken : mijn portfolio

Dark Angel
%Europe/Berlin %374 %2005, 08:58
Hallo ik ben nu bezig met het maken van mijn nieuwe portfolio, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hij is nog niet klaar, als je op een button klik moet het vlak wat je nu ziet, dichtschuiven en een nieuw vlak (andere felle kleuren) tevoorschijn komen, waarin tekst komt te staan.
die nieuwe tekst vlakken komen allemaal in verschillende dieptes en hoogtes.

opmerkingen, laat het me horen :D

mijn portfolio (http://www.mesign.nl)

Flashingback
%Europe/Berlin %380 %2005, 09:08
je menu valt echt niet genoeg op want ik dacht eigenlijk eerstdat er geen was.

waarom:
1.het staat omgekeerd
2. het staat allemaal tegenelkaard dus je ziet niet dat het eigenlijk allemaal apparte knopppen zijn.

verder vind ik het animatietje nog wel iets hebben van die lavalamp achitige iets.
Ik ben benieuwd naar de site als ie agewerkt is

behived
%Europe/Berlin %381 %2005, 09:08
ziet er veelbelovend uit!
benieuwd naar meer!!

Dark Angel
%Europe/Berlin %416 %2005, 09:59
je menu valt echt niet genoeg op want ik dacht eigenlijk eerstdat er geen was.
daar ga ik nog wat aan doen,

waarom:
1.het staat omgekeerd
2. het staat allemaal tegenelkaard dus je ziet niet dat het eigenlijk allemaal apparte knopppen zijn
de portfolio hoeft gelukkig niet drempelvrij te zijn :P maar ik wil gewoon een appart menu anders dan anderen:)

Bigbuddha
%Europe/Berlin %522 %2005, 12:32
ziet er leuk uit, beloofd in iedergeval veel. Maar ik klik op alles en krijg niks. Met die bevel - emboss toestanden wil je op alles klikken ;)
De menu is inderdaad veeeel te onduidelijk. Probeer "Me" maar eens te vinden.

Misschien niet echt toepasselijk, maar je engels op de site is echt niet goed (beetje lachwekkend zelfs). Toch even laten checken als je "online" gaat.

Vinc
%Europe/Berlin %530 %2005, 12:43
Het is in ieder geval erg origineel :), maar vervelend dat je je hoofd schuin moet houden om de tekst te lezen.

FlashL
%Europe/Berlin %552 %2005, 13:15
leuk idee natuurlijk dat schuine idd. maar beetje iritant. verder ziet het er wel goed uit behalve et menu dan he

Dark Angel
%Europe/Berlin %566 %2005, 13:35
leuk idee natuurlijk dat schuine idd. maar beetje iritant. verder ziet het er wel goed uit behalve et menu dan he

ja weet ik maar dat wordt allemaal nog verandert, en dat engels tja moest even snel wat neerpleuren, er komt strax toch weinig tekst op, en wat er op komt laat ik "meestal" controleren :P

De menu is inderdaad veeeel te onduidelijk. Probeer "Me" maar eens te vinden.
geef ik nog duidelijk aan met een of andere animatie, nog ff verzinnen. 8~ :)

zal ff melden als ik weer iets heb verandert.

i.i.g. bedankt voor alle reacties

urb
%Europe/Berlin %905 %2005, 21:43
Ziet er best clean uit, weetje wat vet zou zijn, als je m met je muis recht kon trekken (dus een klein stukje kan draaien) en dattie dan weer heel eigenwijs terug zou veren als je m loslaat.

Ea.Z
%Europe/Berlin %093 %2005, 02:13
Ziet er best clean uit, weetje wat vet zou zijn, als je m met je muis recht kon trekken (dus een klein stukje kan draaien) en dattie dan weer heel eigenwijs terug zou veren als je m loslaat.

i second that... geen slecht idee..
maar wie zou erop komen dat het kan..
moet je het laten opvallen..

dat menu is idd wat mis.. mss de aparte woorden een tint geven.. en dat ze ondersteboven staan vind ik ook nie zo makkelijk, wel creatief, maar niet eaz-2-use als je me verstaat..
anders best wel inorde :)
afwerken die zooi:D