PDA

Volledige versie bekijken : Noisia Infection

ClarkNova
%Europe/Berlin %849 %2010, 20:22
Afgelopen 1,5 jaar hard gewerkt aan deze jongen:

http://www.noisiagame.nl (http://www.noisiagame.nl)

http://www.noisiagame.nl/images/banner.jpg (http://www.noisiagame.nl)

Korte beschrijving:

Beat-based shooter, naar onze bescheiden mening een uniek spelletje.
In samenwerking met de Drum n Bass / Dance producers Noisia.
Uitgebreide server side technologie, achievements, registraties, highscores etc. En een mooie showcase van onze inhouse bitmapdata engine!

Korte handleiding:
Schiet met de spatiebalk en doe dit op de beat! Hoe strakker je speelt, hoe beter je kogel. Chargen kan door spatie in te houden na een perfecte kogel. Prijzenpakketen zijn er ook, win de nieuwste noisia cd en meet n greets :)

Erg benieuwd wat jullie er van vinden!

Groeten,
Tim

aceHigh
%Europe/Berlin %997 %2010, 23:55
Belachelijk vet dit. Respect!

mknol
%Europe/Berlin %540 %2010, 12:58
Ik kom er niet bij..The connection to the server was reset while the page was loading.

ClarkNova
%Europe/Berlin %640 %2010, 15:22
crap.. server down.. wordt aan gewerkt.

:( !

(en dank voor de complimenten..)

ath92
%Europe/Berlin %722 %2010, 17:20
Hij werkt weer hoor :) Verslavend spel! Ben normaal gesproken niet zo'n fan van de muziekstijl, maar in dit geval kan ik het toch wel waarderen ;)

Goed werk dus!

Olorin
%Europe/Berlin %636 %2010, 15:16
Het lijkt me een goed plan om het spel nog eens te testen op een trage pc. Bij mij was het onspeelbaar, hoewel ik toch op 1 of andere manier level 3 heb bereikt zonder iets te doen. Na een tijdje waren er massa's vijanden over elkaar heen in beeld die er voor zorgden dat het spel nog trager ging.
Ik probeerde te schieten met de spatiebalk, maar ik heb maar 1 groene kogel gezien op het moment dat ik een keer dood ging door een stapel vijanden van achteren.

b-here
%Europe/Berlin %572 %2010, 13:43
echt heel erg vet gedaan. je kan zien dat er echt veel werk in zit, super uitgewerkt allemaal. Heb je alle graphics alleen gedaan?

mknol
%Europe/Berlin %547 %2010, 13:08
Wow supergaaf project dit!

Nelus
%Europe/Berlin %625 %2010, 15:00
Zodra de game start, kan ik de controls niet gebruiken..? Heb een keer kunnen schieten door excessive spacebar bashing en dood te gaan, bij spawnen kon ik één keer schieten.

Heel de flash player lijkt amper te reageren wanneer je echt in-game bent. Ook rechtermuistoets werkt niet op de flash movie.

Edit: Alles lijkt gewoon zo goed als vast te lopen, zelfs de browser tab krijg ik niet gesloten in-game. Terwijl de game soepel verder draait.

Flash player: 10,1,51,95 installed
Zowel in Chrome als Firefox

mknol
%Europe/Berlin %627 %2010, 15:04
ClarkNova : Van harte gefeliciteerd! Je staat showcase! Het is een supergoed uitgewerkt project met erg gave effecten en elementen.

ps. als je een ander plaatje wenst, mail mij even; hij moet 141x140px zijn

e.l.dam
%Europe/Berlin %485 %2010, 12:39
Te bruut dit :o Echt super mooi! Respect, volgens mij zeker een game die vernieuwend is (super arcade gevoel maar ik ken geen gelijke game uit de jaren 80/90 :P). Netjes!

ZebraMan
%Europe/Berlin %660 %2010, 16:51
Foking vet echt, heeeel origineel. Design van de laatste upgrade vondek et minst :p

Edit: kwas gisteren op een feesje hier in België West-vlaanderen waar ze de muziek van die game draaiden :p

ClarkNova
%Europe/Berlin %437 %2010, 11:30
Hah, ja de laatste upgrade was als eerst ontworpen en daarna werden de jongens steeds beter in robots bedenken :)
Wegens tijdsdruk niet alles kunnen maken helaas. Game was gekoppeld aan single release en moest live.
Zeker niet alleen gemaakt dit, met heel flavour hard aan gewerkt.

Dank voor de showcase en de complimenten! Heel vet :)

Ik zit alleen meer met de performance issues. Op sommige computers (oud, nieuw, sommigen met veel geheugen, nieuwste flash players, wel alleen in windows) gaat het mis met de controls. Het scherm update gewoon vloeiend, maar controls zijn niet te gebruiken.

Ik maak gebruik van een gametimer class die renderen en logica ('steps') apart doet. Verder heb ik een input class die alle keypresses regelt.. De input class vangt alle keyevents af en slaat dit op. Na een volledige step update ik de inputmanager en zet deze weer nieuwe keypress booleans op true of false. Ik denk dat het daar ergens misgaat qua timings.. Maar het is zo idioot dat hij het alleen op sommige computers zo raar doet. Iemand enig idee??

Verder hebben we het reuze druk nu maar gaan we ons best doen om een tutorial level te bouwen omdat we merken dat mensen de game niet snappen. Blijft een probleem altijd bij uigebreide originele games :)

Thanks!
Tim

DERIJK
%Europe/Berlin %421 %2010, 11:06
gave game, complementeerd de muziek uitstekend!

Lorrens
%Europe/Berlin %666 %2010, 16:59
Indrukwekkend! Heb nog bij die jongens van Noisia op school gezeten, ze zaten een paar klassen hoger :)

Noisia is Dutch - Hou wot jong? Ja goudvis, met jou dan?!

DERIJK
%Europe/Berlin %472 %2010, 12:20
Overigens zegt de debug player:

Error #2044: Unhandled NetStatusEvent:. level=error, code=NetConnection.Call.BadVersion
at shared.db::NoisiaGameServices/connect()
at Main/init()
at Preloader/removeMain()
at Function/http://adobe.com/AS3/2006/builtin::apply()
at gs::TweenLite/complete()
at gs::TweenLite/render()
at gs::TweenLite$/updateAll()

StreXx
%Europe/Berlin %476 %2010, 12:26
Zeker nice gemaakt. Respect