PDA

Volledige versie bekijken : automatisch rotation

vivendi
%Europe/Berlin %012 %2005, 00:18
Hey, ik vroeg me af, in swift 3d heb je een optie om je creatie 3d te laten draaien doormiddel van een knop in te drukken. Dan maaktie automatisch gelijk de plaatjes/frames voor je aan. Heeft 3d studio max 7 ook zo'n soort gelijke optie?

INKA
%Europe/Berlin %516 %2005, 12:23
hoi,

ik ken swift 3d niet, maar het lijkt me sterk dat een prog. uit zichzelf een object laat draaien!
Maar in 3dsmax werkt t b.v zo, selecteer je object, klik "auto key", move de slider naar b.v 100, rotate je object de graden die je wil draaien(handmatig of nummeriek), unklik auto key, en als j e dan de play button klikt speelt 3dsmax de animatie.(bij sequence rendering genereerd die automatisch de tussenliggende beelden).
Dus 3dsmax heeft zo,n knop, de "play"button!

inka

vivendi
%Europe/Berlin %715 %2005, 17:10
Swift kan het echt uitzich zelf laten draaien, je hebt een aantal buttons die het object 360 graden om de x, y of z as laat draaien. Maarja dat zal je verder toch niet boeien :)
Maar met die animatie in 3d studio, kan ik dit ook frame voor frame opslaan dan?

INKA
%Europe/Berlin %108 %2005, 02:36
yep,

in rendering kies je range b.v 0 to 100, klik in "render output" op files, en dan in het venster kies je de extensie die je wil, b.v jpg of targa, ligt eraan of je alpha channel mee wil renderen, na de render zitten er 100 pic,s in je map die je kunt importeren in bv flash of een ander compositie proframma.

inka