PDA

Volledige versie bekijken : Kleine portfolio

Dauntless
%Europe/Berlin %881 %2005, 21:09
Haai,

Wauw, mijn eerste topic hier :D. Hehe...
Wel, ik heb een tijdje geleden een kleine html portfolio opgezet... Wat vinden jullie er van? Hij is btw volledig valide HTML 4.01 Transitional.

En wat veel mensen vergeten, hier de link ;)
http://www.dauntless.be

Ik hou zowieso van cleane sites, dus deze is ook heel 'sober' (als je het zo wilt noemen).

Vuur maar af ;)

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %884 %2005, 21:13
Woot, eindelijk :D
Ik hou ook wel van de minimalistische stijl, dus het bevalt me eigenlijk wel. Een klein onnozel dingetje dat ik opmerkte is dat je content box onderaan geen lijntje heeft :P

Dauntless
%Europe/Berlin %888 %2005, 21:18
't Is normaal de bedoeling dat hij doorstretched naar beneden... Maar dat doet hij dus niet :p. 'k Zal eens verder uitzoeken hoe ik dat doe, en anders er een lijntje zetten...

davyvh
%Europe/Berlin %930 %2005, 22:20
zoals al eerder gezegd:
Knap en simpel.
De kleur vind ik zeer mooi.
Nu nog lekker de portfolio bijvullen...

Flashingback
%Europe/Berlin %722 %2005, 17:20
ziet er goed uit niet overdreven speciaal maar dat hoeft ook niet

Fatty Owl
%Europe/Berlin %956 %2005, 22:57
ik vind em goed zo :) vooral de achergrond vind ik mooi. Je moet er alleen AS inzetten ipv HTML :p:p

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %474 %2005, 11:23
clean is zeker mooi :D

maar die kleur vink echt té lelijk :P

//edit: moet ie ook een beetje zakken?

Ea.Z
%Europe/Berlin %525 %2005, 12:36
wow, dauntless in de testcase... laat me ff wennen he..
*went zich aan een nieuwe situatie*
ok,klaar..:p
een probleem..
als ik de site open in in msie word ik naar de Firefox site geforward.. start ik em in firefox krijg ik je site... vind ik nie geestig eiglijk... maar kan ik wel mee leven..;)
je site is net, simpel en gebruiksvriendelijk... lijkt me goed he.. Nu dat portfolio uitbreiden! :)

Jelle
%Europe/Berlin %547 %2005, 13:08
Hehe:

<!--
Stupid IE... look what you've done to us! You know what i'd like to do now?
<script type="text/javascript">
document.location.href="http://www.mozilla.org/products/firefox/";
</script>
-->
<!--[if IE]>
<link href="IEFix.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<![endif]-->

:P

Er is inderdaad een verschil in IE en FF

En je wilt je pagina "doorstretchen"?
Probeer eens je body een height te geven van 100% en je #main ook een height van 100%

Dit werkt IN FIREFOX. Wat je als resultaat zult krijgen in IE weet ik niet, hebk niet getest.
Meer info op Google (http://www.google.be/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial_s&hl=nl&q=stretch+a+div+css+height&meta=&btnG=Google+zoeken)

Succes

snake123
%Europe/Berlin %666 %2005, 15:59
als je op een link klikt, zou ik wel maken dat hij in een nieuw window opent. dat ( vind ik ) makkelijker

BDisOKE
%Europe/Berlin %710 %2005, 17:03
Het geeft een leuk overzicht van waar je mee bezig bent...
Maar ik vind het wel heeeeeeel kaal & simpel.
Denk dat je dit heel simpel en gemakkelijk wat op kunt leuken met wat afbeeldingen, leukere headertjes...
Misschien ook een contact/stukje over jezelf?

Mitch
%Europe/Berlin %713 %2005, 17:08
Hee, ik wist niet dat je je portfolio had gepost :D

Is inderdaad een beetje kaal maarja zelf vind je dat niet heel belangrijk...

Wordt eens tijd dat er een game van ons komt te staan ;)

Dauntless
%Europe/Berlin %753 %2005, 18:04
hmm, die doorsturing zou normaal toch niet uitgevoerd moeten worden? Die staat in comments! :p

Ik ga er ook nog een mailform onder zetten. Nieuwe window openen zal ik ook aanpassen.

En 'leuke headertjes' en zo... Dan moet je dat wel kúnnen hé :p

//EDIT
Overigens is de kleur in FF helemaal anders dan in IE :S Weet iemand hoe dat komt? Die van FF is degene die ik wil... Of ligt het aan mij?

ninetynine
%Europe/Berlin %771 %2005, 18:31
Simpel en toch stijlvol :)

Wordt eens tijd dat er een game van ons komt te staan ;)

Dat vind ik nu ook eens zi :)

GREENVILLE :D

davyvh
%Europe/Berlin %773 %2005, 18:33
//EDIT
Overigens is de kleur in FF helemaal anders dan in IE :S Weet iemand hoe dat komt? Die van FF is degene die ik wil... Of ligt het aan mij?
Als je kijkt naar het png bestandje van je background texture en die vergelijkt in firefox en internet explorer zie je dat firefox de achtergrondkleur van je png transparant maakt. Internet explorer daarintegen houdt de achtergrondkleur zoals ze orrigineel in je png was.
Omdat de bgColor van je html een andere kleur is dan die in je png, schijnt de kleur door bij firefox, en doet die dat niet in Internet explorer.
om dit op te lossen:
-maak een gif ipv een png
-ofwel pas je de html background aan in dezelfde kleur als je png background
-ofwel pas je de png background aan in dezelfde kleur als je html background
png bestandje (http://www.dauntless.be/images/bg_patern.png)

Groeten,
Davy

Dauntless
%Europe/Berlin %774 %2005, 18:34
Fixed :). Thx Davy :)

Mitch
%Europe/Berlin %776 %2005, 18:38
Simpel en toch stijlvol :)

Dat vind ik nu ook eens zi :)

GREENVILLE :D

Het moet niet al te offtopic worden dus hierna niet meer over beginnen ;)

We zijn nu met een andere game bezig die hoogst waarschijnlijk WEL afkomt omdat we daar al redelijk ver mee zijn. Dit is geen Green Ville!

Het is TOP SECRET en zal dus nog ff geheim gehouden worden :)

Dauntless
%Europe/Berlin %781 %2005, 18:44
En greenville komt (als het van mij afhangt;)) ook nog hoor... Maar we hebben in principe designers te kort ... :(

Enuhm, nu:
Terug on topic :p

Fatty Owl
%Europe/Berlin %835 %2005, 20:03
ik vind html saai :p:p Meer flash en actionscript:) zoiets als je 400 btyes battle inzending ofzo :):)

snake123
%Europe/Berlin %846 %2005, 20:19
ik vind html saai :p:p Meer flash en actionscript:) zoiets als je 400 btyes battle inzending ofzo :):)

idd, meer flash, al is het maar dat de foto oplicht als je er overheengaat met je muis of whatever, maar zoals het nu is is het een beetje saai... sorry dat ik het zeg... [}:|]

Roenes
%Europe/Berlin %664 %2005, 15:56
Ik moet zeggen, ziet er lekker uit! Goede opmaak, netjes in het midden. Duidelijk lettertype en heldere tekstjes. De blauwachtige kleur is niet helemaal mijn kleur, maar smaken verschillen :)

Maar eigenlijk moet je het geheel nu wel omzetten naar php he ;) Dat je alleen maar een nieuwe submap met een paar bestanden moet neerzetten en dat je portfolio geupdate is ;) Maar dat is misschien voor later.

Wel 1 ding wat me erg opviel: die 2 + tekens in je titel. In FF staat die titel ook in je tabblad en iedere keer als ik vluchtig naar me tabbladen kijk zie ik die plusjes en denk ik: "Hey! Wie is er overleden?" :p Die plusjes roepen dat bij me op ;) Misschien die ff weghalen of zo ;)

Dauntless
%Europe/Berlin %704 %2005, 16:54
Ja, 'k ga er 100% zeker een 'cmsje' achter zetten hoor :). Maar 'k moet daar nog niet meebeginnen als het design hier al afgekraakt wordt hé ;). (Niet dat dat het geval is, maar het kon).

Misschien suggesties voor er meer AS in te krijgen? :p