Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Waarom kan ik niet posten onder m'n gewone oude accountnaam hier?
Lexx
%Europe/Berlin %730 %2005, 17:31
Hallo,
ik probeer zo maar een van de moderators' aandacht te krijgen..
ik had al weet ik hoelang 'n account hier "roxx" en ik kan er helemaal niks mee posten of reageren. waarom? helemaal geen idee...kheb ook al 2 keer gemaild maargoed... in die faq kan ik ook niks vinden...ik krijg die melding dat m'n account niet geactiveerd is? of dat ik geblokt ben ofzo..maargoed..
dit is dus het eerste wat ik dus fout doe hier :) excuses daarvoor maar ik wil dat m'n oude account gewoon goed werkt. deze heb ik net precies gemaakt en kan wel overal posten.
dus mods, als je dit hoort..
account: roxx
email: alexgulen@hotmail.com
b.v.d.
Groetjes
Roenes
%Europe/Berlin %734 %2005, 17:37
Ik zal de topic even verplaatsen naar suggesties en bugs zodat er naar gekeken wordt. Maar ben je er wel van bewust dat FlashFocus een half jaar terug op een eigen systeem is overgegaan? En dat alle oude gegevens niet mee zijn gegaan. Dus als je in de afgelopen 6 maanden je niet opnieuw geregistreerd hebt, werkt je account dus niet :) (ook staat er in de ledenlijst geen roxx)
Dauntless
%Europe/Berlin %736 %2005, 17:39
Hi Roxx!
Blijkbaar ben je een hele tijd niet op flashfocus geweest... Wel, ergens midden juli is flashfocus overgestapt op een eigen server. Weg van Dynamic zones dus. Dynamic Zones heeft de ons de toegang tot de database & de site geweigd, met als gevolg dat we helemaal opnieuw moeten zijn begonnen. Daarom heeft iedereen zich ook opnieuw moeten registreren. Dynamic Zones is met het oude ledenbestand overgestapt naar 'www.flashfiles.nl' . Als je daar btw dingen hebt staan die jou toe behoren, en je vindt dat vereniging flashfocus de rechtmatige eigenaar is (wel, jij blijft natuurlijk de eigenaar, maar je snapt het wel), dan moet je even mailen. Zie ook in de nieuwssectie voor meerinformatie :).
'Roxx' is btw nog vrij, dus 'k zou hem maar snel registreren ;).
Lexx
%Europe/Berlin %736 %2005, 17:40
dus hij is nog vrij?
maar ik kan er wel mee in logge
ah das wel lache..
:P
Lexx
%Europe/Berlin %739 %2005, 17:44
dis ook wel raar,lache..
jullie zien roxx dus niet in de ledenlijst en niet geregistreerd staan.
Ik kan WEL met roxx account inloggen...maar niets posten.
maar als ik nu roxx wil registreren...zegtie dattie wel al in gebruik is..
Roenes
%Europe/Berlin %740 %2005, 17:45
Klopt, ik zie nu net dat roxx al wel geregistreerd is door jouw, maar nog niet bevestigd is. Zolang een account niet bevestigt is, staat die niet in de ledenlijst. :)
Je moet dus in het bevestigingsmailtje op een link klikken die je account bevestigt. Zolang je dat niet doet, zal je account dus ook niet gaan werken. :)
Lexx
%Europe/Berlin %340 %2005, 08:09
ah bevestigen nog dat account?
ppfffew maar dat is al lang geleden volges mij dat ik da account heb aangemeld....
wat stom dat ik die nog niet geactiveerd heb dan..
is er 'n mogelijkheid dat dat activeringsmailtje opnieuw gestuurd word? want ik heb die niet meer denk ik.
b.v.d
Roxx
%Europe/Berlin %341 %2005, 08:12
he cool,
schijnbaar heeft iemand 'm geactiveerd! :D:D
bedankt hoor!
Roenes
%Europe/Berlin %481 %2005, 11:32
Ik gok dat jorim dat gedaan heeft :)
Jorim
%Europe/Berlin %536 %2005, 12:51
Mijn naam is haas.... :)
sanderd
%Europe/Berlin %858 %2005, 20:36
Mijn naam is haas.... :)
Altijd gedacht dat het Jorim was maar kom... Dag haas!
Wat gaan we weer offtopic, nja waar dient koffielounge anders voor
EDIT: Whoops, hij's verplaatst, sorry :# :#
SanderD
Richard
%Europe/Berlin %410 %2005, 09:51
Roxx, je had een mailtje gestuurd naar ons. Die komt o.a. bij mij binnen.
Je mail was afkomstig van het e-mailaccount dat je bij registratie had opgegeven. Daaruit concludeer ik dat het een geldig adres is en heb ik je handmatig geactiveert.
Er komen redelijk wat van die mails binnen, dus ik ben eigenlijk al opgehouden met het netjes beantwoorden van die dingen.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.