PDA

Volledige versie bekijken : Niet html-text en asfunction

funklick
%Europe/Berlin %693 %2005, 16:38
Is het mogelijk om links te maken (asfunction) met tekst dat geen HTML font is? Bijvoorbeeld een pixelfont?
Dit vond ik een interessante vraag. Ook als uitbreiding op CMS-systemen en Flash.

Gr, Tinus

Fl4sh3r
%Europe/Berlin %707 %2005, 16:59
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar kan dat niet met TextFormat?

Flasher
%Europe/Berlin %713 %2005, 17:06
asfunction kan alleen in html tekstvelden

maar pixelfonts kunnen toch ook met html gebruikt worden, ik snap het probleem niet:S

Fl4sh3r
%Europe/Berlin %724 %2005, 17:23
Bij nader inzien geloof ik dat ik de vraag ook niet helemaal begrepen heb.

funklick
%Europe/Berlin %935 %2005, 22:26
Hoi,

Ik dacht dat het alleen kon met fonts als verdana, times, etc., maar het kan dus met alle lettertypes?

Fl4sh3r
%Europe/Berlin %297 %2005, 07:08
Ik ben er nog niet helemaal achter, maar ik vermoed dat het met alle lettertypes kan. Het is wel zo dat je dit lettertype dan even in de library moet zetten.

Laiverd
%Europe/Berlin %346 %2005, 08:18
Waarom proberen mensen dit soort dingen niet gewoon? Hoeveel tijd kan het kosten? Minder in elk geval dan het posten en wachten op antwoord hier.

John

imported_JD_
%Europe/Berlin %439 %2007, 11:32
Waarom proberen mensen dit soort dingen niet gewoon? Hoeveel tijd kan het kosten? Minder in elk geval dan het posten en wachten op antwoord hier.

John

ondertussen weet diene mens dat ge gelijk welk lettertype kunt gebruiken in html textfields.. daar dient een forum toch voor dacht ik?!
het is toch niet omdat gij alles weet, dat andere beginners hier niets mogen vragen.
groeten,
jurgen