PDA

Volledige versie bekijken : Opdracht Prijsberekeningsformuliertje

Tiestoo
%Europe/Berlin %682 %2010, 16:22
Update: er is inmiddels iemand voor me aan het werk, bedankt voor de reacties!

Ik ben beginnend fotograaf en ben op zoek naar een formuliertje voor op mijn website waarmee bezoekers zelf de prijs kunnen berekenen.
Ik ben wel enigszins bekend met Flash, dus de layout maakt niet veel uit, en ik kan dingen eventueel zelf aanpassen.

Voorbeeld:

http://www.blauwgestreept.nl/uploads/formpje.jpg

Het totaalbedrag is dus een dynamic textfield dat automatisch wordt aangepast als er een keuze verandert.

En dan is dus 2-1 de tijd, waarbij ik zelf per aantal uur het tarief in wil kunnen stellen (6 uur=x euro, 7 uur=y euro, enz.). De dropdown bij 1 moet lopen van 8:00 tot 18:00. bij 2 van 14:00 tot 02:00. Er moet in plaats van een prijs een error komen als de tijd verkeerd wordt ingevuld (bv. van 20:00 uur tot 18:00 uur).
Bij album geef ik drie alternatieven (nee, leer en linnen).
De locatie is uiteraard voor de reiskostenvergoeding, maar die hoeft niet compleet te zijn. Als er twee plaatsen in staan en het werkt, kan ik de rest zelf aanvullen. Belangrijk is dat ik dus in ieder geval prijs en het aantal km. kan invullen. Mooi zou zijn als ik alleen de km. in zou hoeven vullen en dat de prijs automatisch berekend wordt (euro 0,30/km).

Verder vind ik het belangrijk dat ik eventueel zelf nog velden toe kan voegen. Zowel een eventueel puntje 6 als een extra item in de dropdown. Maar ik denk dat ik daar zelf wel uitkom als het AS een beetje logisch is.

Ook is het belangrijk dat er geen mini-album (4) kan worden gekozen als er geen album (3) wordt gekozen.

Tot slot wil ik graag dat de prijs heel even in en out fade als hij verandert. Zowel de totaalprijs als de prijs achter de dropdowns.

Ik heb geen idee hoe lang iemand met goede AS-kennis hiermee bezig is, dus als je interesse hebt, mail dan even, dan kunnen we het over de vergoeding hebben: tiesvanveelen [at] hotmail [punt] com. Website: blauwgestreept.nl/trouwen (http://www.blauwgestreept.nl/trouwen). DM mag ook.