PDA

Volledige versie bekijken : XML editor probleem

Bzil
%Europe/Berlin %681 %2005, 16:21
Ik weet echt weinig van XML, maar heb een agenda (na)gemaakt.

De tree begint met een aantal jaartallen.
daarachter maanden en daarachter dagen.

Om de XML data wat makkelijker te kunnen editen heb ik een simpele XML editor gedownload (XML objective 1.1). Ondanks dat de agenda goed werkt zegt de editor dat er problemen zijn.
Het gaat om de Jaartallen. (niet well-formed)
Het lijkt er op dat ie problemen heeft met twee root-elementen(de jaartallen). In de flash site zijn ze wel te zien, en werken gewoon..

weet iemand wat er niet goed is?
Ik moet de agenda toch gewoon kunnen laten beginnen met verschillende elementen..

mech7
%Europe/Berlin %706 %2005, 16:57
xml is geen serverside taal.. en zonder xml file kan niemand je vertellen wat je fout doet :s

Bzil
%Europe/Berlin %723 %2005, 17:21
Hier is het XML

<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>

<jaar1 icon="home" name="2006">
<opcion icon="carpeta" name="januari">
<opcion link="Nieuwjaarsconcert in de serie Theeconcerten met werken van Bach en Fauré.NH Kerk, Terheijden" name="8 januari 2006 aanvang 15.30 uur"></opcion>
</opcion>
<opcion icon="carpeta" name="maart">
<opcion link="TriDalí verzorgt een concert op in de kamermuziekserie van het Kasteel van Heeswijk Dinter. Nadere informatie volgt. www.tridali.nl Heeswijk Dinter, Kasteel" name="22 maart 2006 aanvang 13.00 uur"></opcion>
</opcion>
</jaar1>
<jaar2 icon="home" name="2005">
<opcion icon="carpeta" name="januari">
<opcion link="Duo Dali verzorgt het nieuwjaarsconcert in samenwerking met Fontys conseratorium. Duo Dali is uitgebreid met cellist Jascha Albracht en gespeeld wordt: 'Sonatine' van Ravel en 'Pastorale Noel' van Jolivet." name="2 januari 2005 Muziekcentrum Frits Philips, Eindhoven"></opcion>
</opcion>
<opcion icon="carpeta" name="maart">
<opcion link="aanvang 13.00 uur TriDali geeft een middagconcert met werken van Laetitia van Krieken, Max Bruch, Maurice Ravel, Jean Cras en Fried Manders. Entree: 5 euro." name="zaterdag 19 maart 2005 De Azijnfabriek,'s-Hertogenbosch"></opcion>
</opcion>
</jaar2>