jaapoost
%Europe/Berlin %967 %2005, 23:13
Ik heb het al voor elkaar gekregen om variabelen te laden vanuit PHP en ze vervolgens in een textfield in flash te laten zien.
Nu wil ik voor een ander onderdeel in mijn site sommige kleuren uit de database halen. De manier waarop ze ge-echod worden door het php script klopt volgens mij al:
&homecolor=33ff33&nieuwskleur=000000
zo ziet mijn php script eruit:
<?php
require("connection.inc.php");
$query = "SELECT name, kleur FROM outlinecolors";
$result = mysql_query($query);
while(list($name, $kleur) = mysql_fetch_row($result)) {
print("&$name=$kleur");
}
?>
Op deze manier werkt het ook met het andere dynamische onderdeel in mijn site. Alleen nu wil ik dus de geechode kleurwaardes in een functie gebruiken die ik als volgt in mijn movie aanroep:
home_btn.onRelease = function() {
outline.fadeColor(homecolor, 100, tweensnelheid, test);
};
"homecolor" is de plek waar de waarde uit php (&homecolor=33ff33) dus 33ff33 moet komen.
kan iemand mij hiermee helpen?
Greets...
Nu wil ik voor een ander onderdeel in mijn site sommige kleuren uit de database halen. De manier waarop ze ge-echod worden door het php script klopt volgens mij al:
&homecolor=33ff33&nieuwskleur=000000
zo ziet mijn php script eruit:
<?php
require("connection.inc.php");
$query = "SELECT name, kleur FROM outlinecolors";
$result = mysql_query($query);
while(list($name, $kleur) = mysql_fetch_row($result)) {
print("&$name=$kleur");
}
?>
Op deze manier werkt het ook met het andere dynamische onderdeel in mijn site. Alleen nu wil ik dus de geechode kleurwaardes in een functie gebruiken die ik als volgt in mijn movie aanroep:
home_btn.onRelease = function() {
outline.fadeColor(homecolor, 100, tweensnelheid, test);
};
"homecolor" is de plek waar de waarde uit php (&homecolor=33ff33) dus 33ff33 moet komen.
kan iemand mij hiermee helpen?
Greets...