PDA

Volledige versie bekijken : Vertraging zetten op getURL

michaelhas
%Europe/Berlin %639 %2010, 15:20
Hallo,

Ik heb al flink gezocht maar waarschijnlijk net de verkeerde zoekwoorden gebruikt. Dus daarom deze vraag.

Ik heb een html-site waarin ik animerende flash button gebruik voor de navigatie. Op die knoppen zit op de "down" state een geluidseffect (wav-je).
Op de knoppen zelf zit een on(release) getURL.

Het probleem is dat de nieuwe pagina al geladen wordt terwijl het wav-je nog niet klaar is met afspelen en dus 'afgeknipt' word.

Een vertraging op de getURL (van 2-3 sec) zou dit kunnen oplossen, maar ik krijg het niet voor elkaar met dit scriptje:

//Vertraging ivm audiobestand
//1000 is ongeveer 1 sec
waitTime = 25000;
function fetchLink(which){
getURL(which, "_self");
clearInterval(_root.urlInterval);
}
en dit op de knop:

on(release) {
_root.urlInterval = setInterval(_root.fetchLink("vacatures.html"), _root.waitTime);
}

Welke waarde ik ook invul voor waitTime, hij gaat altijd gelijk door.

Ziet iemand waar ik fout ga?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

grt
Michael

-ADV-
%Europe/Berlin %786 %2010, 18:52
Is het de bedoeling dat er 1 dezelfde pagina geopend moet worden met die functie?
Op de knoppen zelf zit een on(release) getURL.

var waitTime:Number = 3000 // 3 seconden in combinatie met setTimeout/setInterval
function fetchLink(){
getURL("http://www.jouwwebpagina.nl", "_self");
}

mijnBtn.onPress = function() {
setTimeout(fetchLink, waitTime);
}

Houdt AS op de maintimeline, is veel overzichtelijker dan overal maar een beetje script.

Groet,

-Adv-

michaelhas
%Europe/Berlin %974 %2010, 23:23
Nee er staan 6 buttons op de pagina die allemaal naar een andere html linken, maar die wel allemaal dezelfde 'vertraging' moeten hebben omdat iedere button hetzelfde geluidseffect krijgt.
maar als ik jouw scriptje goed lees en ik voor iedere button een aparte instantienaam gebruik kan ik dit scriptje per button toepassen. Of heb ik dat verkeerd?

:) Heb het aan de gang gekregen, bedankt voor de hulp. Nette vertraging erop zodat het geluidje helemaal wordt afgespeeld en dan pas naar de nieuwe url.