michaelhas
%Europe/Berlin %639 %2010, 15:20
Hallo,
Ik heb al flink gezocht maar waarschijnlijk net de verkeerde zoekwoorden gebruikt. Dus daarom deze vraag.
Ik heb een html-site waarin ik animerende flash button gebruik voor de navigatie. Op die knoppen zit op de "down" state een geluidseffect (wav-je).
Op de knoppen zelf zit een on(release) getURL.
Het probleem is dat de nieuwe pagina al geladen wordt terwijl het wav-je nog niet klaar is met afspelen en dus 'afgeknipt' word.
Een vertraging op de getURL (van 2-3 sec) zou dit kunnen oplossen, maar ik krijg het niet voor elkaar met dit scriptje:
//Vertraging ivm audiobestand
//1000 is ongeveer 1 sec
waitTime = 25000;
function fetchLink(which){
getURL(which, "_self");
clearInterval(_root.urlInterval);
}
en dit op de knop:
on(release) {
_root.urlInterval = setInterval(_root.fetchLink("vacatures.html"), _root.waitTime);
}
Welke waarde ik ook invul voor waitTime, hij gaat altijd gelijk door.
Ziet iemand waar ik fout ga?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
grt
Michael
Ik heb al flink gezocht maar waarschijnlijk net de verkeerde zoekwoorden gebruikt. Dus daarom deze vraag.
Ik heb een html-site waarin ik animerende flash button gebruik voor de navigatie. Op die knoppen zit op de "down" state een geluidseffect (wav-je).
Op de knoppen zelf zit een on(release) getURL.
Het probleem is dat de nieuwe pagina al geladen wordt terwijl het wav-je nog niet klaar is met afspelen en dus 'afgeknipt' word.
Een vertraging op de getURL (van 2-3 sec) zou dit kunnen oplossen, maar ik krijg het niet voor elkaar met dit scriptje:
//Vertraging ivm audiobestand
//1000 is ongeveer 1 sec
waitTime = 25000;
function fetchLink(which){
getURL(which, "_self");
clearInterval(_root.urlInterval);
}
en dit op de knop:
on(release) {
_root.urlInterval = setInterval(_root.fetchLink("vacatures.html"), _root.waitTime);
}
Welke waarde ik ook invul voor waitTime, hij gaat altijd gelijk door.
Ziet iemand waar ik fout ga?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
grt
Michael