PDA

Volledige versie bekijken : Geen toegang op RTMP stream

Marijnvb
%Europe/Berlin %528 %2010, 12:41
Hallo,

Met behulp van AS3 heb ik een FLV component in mijn stage geplaatst met als bron een RTMP stream. Het is de bedoeling dat ik een kleine swf maak die ik lokaal zal draaien met daarin een stukje tekst en daarnaast een live stream.

Als ik de flash publiceer en de SWF start krijg ik een beveiliging waarschuwing.

Adobe Flash Player has stopped a potentially unsafe operation.

The following loval application on your computer or network:
c:\......\video.swf
is trying to communicate with this internet-enabled location:

<ip adres van media server>

To let this application communicate with the Internet, click Settings.
You must restart te application after changing your settings.

Ik heb geprobeerd om via de Adobe Flash Player Settings Manager > tabblad: Global Security Settings het ip adres toe te voegen. Dit werkte helaas niet, ook niet als ik de volledige URL van de RTMP stream toevoeg.

Als ik in flash kies voor publish preview (ctrl + enter) speelt de stream gewoon af.

var video:FLVPlayback = new FLVPlayback();
video.volume = 0.7;
video.load("rtmp://<ipserver>/live/livestream");
video.isLive = true;
video.play();

addChild(video);

Weet iemand hoe ik een rtmp stream kan toevoegen aan de Global Security Settings? Of een andere oplossing?

Alvast hartelijk dank!

Jan
%Europe/Berlin %664 %2010, 15:56
Zet je swf online en test online,
of
verander in publish settings de 'local playback security' van 'local file system' naar 'network' en test lokaal.

Jan

Marijnvb
%Europe/Berlin %716 %2010, 17:11
Bedankt voor je reactie.

Als ik de flash in een webpagina zet werkt het prima. Maar het punt is dat ik het moet laden in een lokale swf, die opgestart wordt met een player.

Als ik de Playback security aanpas naar network start de swf wel op maar dan is er geen video te zien.

Gr, Marijn

Marijnvb
%Europe/Berlin %501 %2010, 12:01
Iemand nog een oplossing?

Alvast bedankt!

nuvorm
%Europe/Berlin %457 %2010, 10:58
je kunt je hele c: schijf toevoegen in de security manager van adobe, kijk eens of dat helpt

Marijnvb
%Europe/Berlin %506 %2010, 12:09
Hartelijk dank NUVORM!

Ik weet niet hoe onveilig het nu is.. maar het werkt.

Dank,
Groeten, Marijn

nuvorm
%Europe/Berlin %690 %2010, 16:33
Het zal de nodige onveiligheid met zich meebrengen. Een swf die lokaal draait kan nu via het net dingen downloaden zonder de security warning neem ik aan.