PDA

Volledige versie bekijken : [ LISTED ] Archief subforum

Jordy
%Europe/Berlin %768 %2005, 18:27
Een subforum voor alle leuke/oude/domme topics :). Bijvoorbeeld het "wat heb je gekocht deel 1" Topic kan daar in. Of als iemand een rare vraag stelt. Of bijvoorbeeld het topic over de zomer competitie

Roenes
%Europe/Berlin %776 %2005, 18:38
Ik heb zoiets ook ooit wel eens aangekaart maar daar is toen niets uit voort gekomen. Ikzelf ben voorstander van zo'n soort systeem. Altijd leuk om die oude topics terug te lezen die iedereen eigenlijk wel kent :)

Wat mij betreft mag zoiets er wel komen :)

Mitch
%Europe/Berlin %784 %2005, 18:49
Lijkt me ook wel OK als het niet te veel onzin veroorzaakt, want dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Roenes
%Europe/Berlin %800 %2005, 19:12
Tjah, zolang je alleen zm'ers rechten geeft om topics daarheen te verplaatsen dan blijft het vrij schoon :p

Dus zm'ers plaatsen topics op een gegeven moment daar naartoe als de topic op wat voor een manier een meerwaarde heeft :)

Cowerd
%Europe/Berlin %807 %2005, 19:23
Oeh:P doe dna ook het waar begint het leven topic van pimm:P
en dat jezelf toevoegen aanje vrienden lijst van ook pimm:P
wat een spammer die pimm:P:P

Mitch
%Europe/Berlin %808 %2005, 19:24
Oeh:P doe dna ook het waar begint het leven topic van pimm:P
en dat jezelf toevoegen aanje vrienden lijst van ook pimm:P
wat een spammer die pimm:P:P

Dit lijkt me ook niet de bedoeling. Een topic zoals een wud of koop topic is leuk omdat er nog wel eens ergens over gaat. Die kunnen toch gewoon in het koffielounge. Ik ben nog van mening dat koffie lounge genoeg is.

Cowerd
%Europe/Berlin %826 %2005, 19:49
oh dan heb ik het idee vergeten:P die discussie over _root dan?:D

Dauntless
%Europe/Berlin %827 %2005, 19:51
Ik vind dat we dan meer hebben aan een 'The best of FF' sub forum. Voor wie het niet kent: Hierin komen dan alle topics waarin members een hele uitleg posten of een heel handige .fla of zo. Zoals bv de Tutorial van Saphua of de AS 2.0 uitleg van _kH (of had hij die verwijdert ?)

Jordy
%Europe/Berlin %846 %2005, 20:18
Mij lijkt een archief beter :) waar de raarste / gekste / of "vorige delen" topics heen worden verplaatst door ALLEEN ZMERS

Pointer
%Europe/Berlin %851 %2005, 20:26
Ik vind dat we dan meer hebben aan een 'The best of FF' sub forum. Voor wie het niet kent: Hierin komen dan alle topics waarin members een hele uitleg posten of een heel handige .fla of zo. Zoals bv de Tutorial van Saphua of de AS 2.0 uitleg van _kH (of had hij die verwijdert ?)
Dat is een leuke ja, dat zie je ook terug op Kirupa, (Best of, -Sources, experiments-)

Edwin
%Europe/Berlin %871 %2005, 20:55
Ik vind "De Schatkist" wel een toepasselijke naam voor waardevolle topics [^]

Jorim
%Europe/Berlin %878 %2005, 21:04
Gelukkig heeft vB de mogelijkheid om topics te kopieren, kan je ze ook gewoon op hun oude plekkie laten staan en in een schatkist donderen :)

Roenes
%Europe/Berlin %967 %2005, 23:12
Ik vind dat we dan meer hebben aan een 'The best of FF' sub forum. Voor wie het niet kent: Hierin komen dan alle topics waarin members een hele uitleg posten of een heel handige .fla of zo. Zoals bv de Tutorial van Saphua of de AS 2.0 uitleg van _kH (of had hij die verwijdert ?)Lijkt me ook niet helemaal strak plan. Complete uitleggen en zo kunnen beter in de tut secties lijkt me :p

In zo'n archief kunnen toch interessante discussies komen (Denk aan discussies in de koffielounge of discussies uit ASSC van TrueChaoZ laatst)? Of topics die iets belangrijks van de geschiedenis van FF bevatten en nog meer van dat soort dingen? :)