kernheimer
%Europe/Berlin %674 %2010, 16:11
Ik ben op zoek naar iemand die een intro pagina kan maken voor me.
Het gaat dus om een intro/menu waar de bezoeker van de website een keuze kan maken tussen 2 verschillende websites binnen 1 domein.
De verdere website is gewoon statisch het gaat dus echt om een intro,
De eerste pagina wil ik laten vervagen, waardoor er 1 pagina moeten kunnen scheiden ( uiteen gaan, afbeeldingen heb ik) in 2 menu's waar mensen een keuze uit kunnen maken.
Gegevens:
Opdracht is een eenmalige opdracht ( maar wellicht bevalt de samenwerking en kunnen we in de toekomst meer samenwerken, ik werk wel eens met flash, maar bouw zelf niets in flash en kan best een partner in "design" gebruiken.
Het is voor nieuw website.
formaat is 900 x 900 ( ca) hoeft niet fullscreen/geen muziek!
moeten urls in kunnen komen, liefs in xml.
Vergoeding bedraagt 25 euro per uur ??(ex BTW)? ( dit uit de lucht gegrepen en in overleg.)
Voorkeur gaat uit naar realisatie op zeer korte termijn
Je kunt contact met me opnemen via of via eusmeel at home dot nl
Graag tot hoors.
Het gaat dus om een intro/menu waar de bezoeker van de website een keuze kan maken tussen 2 verschillende websites binnen 1 domein.
De verdere website is gewoon statisch het gaat dus echt om een intro,
De eerste pagina wil ik laten vervagen, waardoor er 1 pagina moeten kunnen scheiden ( uiteen gaan, afbeeldingen heb ik) in 2 menu's waar mensen een keuze uit kunnen maken.
Gegevens:
Opdracht is een eenmalige opdracht ( maar wellicht bevalt de samenwerking en kunnen we in de toekomst meer samenwerken, ik werk wel eens met flash, maar bouw zelf niets in flash en kan best een partner in "design" gebruiken.
Het is voor nieuw website.
formaat is 900 x 900 ( ca) hoeft niet fullscreen/geen muziek!
moeten urls in kunnen komen, liefs in xml.
Vergoeding bedraagt 25 euro per uur ??(ex BTW)? ( dit uit de lucht gegrepen en in overleg.)
Voorkeur gaat uit naar realisatie op zeer korte termijn
Je kunt contact met me opnemen via of via eusmeel at home dot nl
Graag tot hoors.