Volledige versie bekijken : Funballoon nieuwe uitvinding.
Mike_TB
%Europe/Berlin %594 %2005, 15:15
Wat vinden julie van deze website in 4 talen en 2 winkels aangekoppeld.
:I
http://www.funballoon.info
Bijvoorbaat dank voor uw reactie.
HTB
Mitch
%Europe/Berlin %599 %2005, 15:23
Zitten leuke elementen in.
Maar verder wat een zooi, dit is echt een site die flash in een slecht daglicht zet. Alles werkt heel vaag en ik zal als k jouw was even goed naar andere sites kijken en goed kijken naar gebruiksvriendelijkheid.
Mike_TB
%Europe/Berlin %606 %2005, 15:32
Beste Mitch bedankt voor je kritiek altijd welkom maar kun je mischien wat duidelijker zijn met [ verder wat een zooi ] , [ flash in een slecht daglicht zet ] , [ Alles werkt heel vaag ].
Bijvoorbaat dank
mvg HTB.
Mitch
%Europe/Berlin %614 %2005, 15:45
Omdat er zo veel slechte dingen inzitten die al zo vaak zijn verteld, excusses als ik bod overkom want zo bedoel ik het helemaal niet.
Laat ik het vertellen uit de ogen van een gemiddelde bezoeker:
Bezoeker komt op site en ziet een afbeelding en veelste veel tekst. Wat onoverzichtelijk, maar ziet zijn lievelings vlag en besluit daar toch op te drukken.
(klick)
Zoef een ballon komt binnen vliegen en er vliegen allemaal ballonnen door het beeld. De klant ziet overduidelijk waar het over gaat ballonnen!
He belangrijk! Onee dat is voor winkeliers en handelaars. Allemaal grote tekst onderop met address enz. en daarboven staat het menu, ook wat simpele plaatjes. En gaat naar info en krijgt een hele zooi tekst over zich heen.
Ik als potentiele klant zou zo weg zijn.
argumenten de site is gewoon een verzameling van plaatjes enz. zit bijna geen idee achter.
Lijkt net alsof je alles van een brochure hebt gehaald.
En overzichtelijk is het niet.
Je ziet zelf toch ook wel dat het een bijeenraping van informatie is en wat gewoon met wat ideetjes aan elkaar geflanst is.
spenky
%Europe/Berlin %504 %2005, 13:06
is het ook niet makkelijker dat je in 1x doorlink naar de balon die je hebt gekozen als je op kopen klikt... want nu moet je hem dus weer gaan zoeken in die lijst links....
mech7
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
Het ziet er allemaal ook een beetje goedkoop uit, als je dat soort graphics gebruikt, kan je ze beter iets verder uitwerken.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.