Volledige versie bekijken : alles in 1 keer goed zetten
w00
%Europe/Berlin %844 %2005, 20:15
Hey, als ik bijvoorbeeld een reeks plaatjes importeer (import to stage) dan zet flash automatisch alles op me werkveld, alleen hij zet het neer waar flash zelf wil. Nu kan ik wel 1 voor 1 de X, Y locatie aan passen van de plaatjes maar kan ik niet alle frames selecteren en dit bij allemaal in een keer doen?
code
%Europe/Berlin %876 %2005, 21:02
kan je geen hulplijnen maken in flash en die magnetisch maken en dan je pics uit de library slepen op je plaats waar je ze wilt hebben?
vivendi
%Europe/Berlin %909 %2005, 21:49
meh, laat maar hangen...
Thierry
%Europe/Berlin %472 %2005, 11:20
Je selecteert gewoon de reeks plaatjes die je wilt importen via import to stage, dan staan alle plaatjes op elke frame op dezelfde coördinaten. Dan klik je op de knop edit multiple frames die onder je timeline staat en selecteer je het begin, waar je plaatjes beginnen op de timeline en het eind, waar je plaatjes eindigen op de timeline. Selecteer dan in je stage alle plaatjes en dan kan je ze op bepaalde coördinaten zetten.
Larsvu
%Europe/Berlin %564 %2005, 13:32
Zet de plaatjes in een movieclip, dan kun je ze ook allemaal tegelijk verplaatsen.
w00
%Europe/Berlin %722 %2005, 17:20
Je selecteert gewoon de reeks plaatjes die je wilt importen via import to stage, dan staan alle plaatjes op elke frame op dezelfde coördinaten. Dan klik je op de knop edit multiple frames die onder je timeline staat en selecteer je de begin, waar je plaatjes beginnen op de timeline en het eind, waar je plaatjes eindigenop de timeline. Selecteer dan in je stage alle plaatjes en dan kan je ze op bepaalde coördinaten zetten.
Thanks, dat was wat ik moest hebben :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.