PDA

Volledige versie bekijken : Satijnen Website

Wienel
%Europe/Berlin %392 %2010, 09:25
Hey!

Ik ben een site aan ‘t maken voor een webshop voor satijnen kussenslopen: www.satinsleepers.nl (http://www.satinsleepers.nl). Nu vroeg ik me af wat jullie ervan vinden vanuit professioneel flash-oogpunt :D.

Ik twijfel vooral erg aan de afmetingen van de swf, of deze bij elke resolutie wel goed in beeld past.
En of de tekst goed leesbaar en niet aan de kleine kant is.

Kortom, ik ben benieuwd naar opmerkingen, tips, dingen die niet goed werken, commentaar enz..!

eriknoorland
%Europe/Berlin %413 %2010, 09:55
Het ziet er leuk uit! maar er zijn wel wat technische puntjes.

- Zo wordt, als ik niets invul het formulier niet verstuurd, maar ik krijg ook geen feedback waarom.

- Als je de scrollbar beet pakt, dan verplaatst hij de "scrubber" naar de mouseY positie.

- Je kan lege posts neerzetten in het gastenboek.

Als ik heel eerlijk ben zie ik het gebruik van Flash als overbodig. Er zitten geen dingen in die HTML samen met CSS en eventueel JavaScript niet kunnen. En daarbij heb je dan meteen een makkelijkere weg voor Search Engine Optimalisation.

Maar, zoals ik al zei, het ziet er wle heel erg leuk uit.

Tom.
%Europe/Berlin %698 %2010, 16:46
Wat hij zegt. De twijfelpunten die je noemt zijn zonder meer weg te werken door gebruik te maken van HTML/CSS met een vleugje JS.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de vormgeving erg amateuristisch over vind komen. Ik bedoel niet dat het slecht gedaan is, maar het is meer de uitstraling. Het woord Satijn straalt al snel wat luxe uit, het is een 'luxe-product', en dat straalt de website niet zo uit. Ik zou hier voor een meer zakelijke vormgeving kiezen. Dit lijkt meer een persoonlijke homepage om het zo maar te zeggen.

Misschien niet leuk om te horen, maar dat is mijn mening. Hoop dat je er wat aan hebt.