Volledige versie bekijken : Rad van fortuin aanpassen
Rico007
%Europe/Berlin %693 %2010, 16:38
Hallo ik heb een vraagje ik heb ergens van het internet een rad van fortuin. maar mijn vraag is nu hoe kan ik hem veranderen teksten in de balkjes enzo. ik gebruik progama sothink swf quicker. ik weet niet of die goed is. help me plzzz als iemand me een uitleg kan geven ben ik echt blij.
Tweetie076
%Europe/Berlin %701 %2010, 16:50
Dit is toch een flash forum? Misschien kun je beter zoeken naar een SWF Quicker forum :)
Bartj3
%Europe/Berlin %702 %2010, 16:50
je topictitel is niet echt duidelijk zo, op deze manier kan het langer duren voordat je antwoord krijgt.
Maar daarnaast,
je kan het beste adobe flash gebruiken om hem aan te passen, je kan een trial downloaden van 30 dagen en in die tijd zou je de wijzigingen allemaal wel door moeten kunnen voeren, het is een beetje afhankelijk van hoe het project is opgebouwd maar met een beetje geluk is het veranderen van alles vrij eenvoudig.
Tweetie076
%Europe/Berlin %702 %2010, 16:51
Oww wacht :
http://www.sothink.com/phpBB2/index.php
Misschien red je het hiermee? :)
Dauntless
%Europe/Berlin %778 %2010, 18:41
Gebruik een passende titel bij het aanmaken van een nieuw topic. Topics met een foute titel worden normaal gesloten, maar omdat je nog nieuw bent heb ik de titel aangepast.
Rico007
%Europe/Berlin %831 %2010, 19:57
Gebruik een passende titel bij het aanmaken van een nieuw topic. Topics met een foute titel worden normaal gesloten, maar omdat je nog nieuw bent heb ik de titel aangepast.
ahh sorry man. ik ben nieuw met het gebruik van forums.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.