PDA

Volledige versie bekijken : Cartoon

Vincent van Kekerix
%Europe/Berlin %595 %2005, 14:17
Om mijn 'kunsten' ook maar eens op FlashFocus te vertonen, post ik hier een tekening die uiteindelijk een cartoon moet worden. Aangezien ik in de fase ben, dat docenten tekenen érg leuk is, post ik hier dan ook een tekening van een docent. De naam laten we maar even weg. :P
Er moet nog veel aan gebeuren, zoals inkleuren en het ding uiteindelijk laten bewegen, dus dat hoeft hier niet nog eens 100 keer vermeld te worden. ;) Wel zou ik graag tips en suggesties willen hebben (graag zelfs).

Veel plezier ermee! |)

Edit: Kleuren-versie bijgevoegd, nog niet zo mooi, maar ja. :P

mech7
%Europe/Berlin %597 %2005, 14:20
Volgens mij vergeet je wat..

Cowerd
Net sotnd ie der maar wekte niet..

Vincent van Kekerix
Ik heb even de SWF vervangen door een PNG. :)

BDisOKE
%Europe/Berlin %607 %2005, 14:34
Ziet er leuk uit!
Lekker gek stijltje.
gooi er is wat kleur bij.

Neuro
%Europe/Berlin %611 %2005, 14:40
ik vind hem erg mooi en spontaan. je hebt een leuke stijl :)

dakans
%Europe/Berlin %613 %2005, 14:43
Vind het ook een erg leuke stijl, een beetje linoleum-druk-achtig (hoogdruk). Gewoon zo doorgaan...

Vincent van Kekerix
%Europe/Berlin %618 %2005, 14:50
Dank jullie wel allemaal. :) Niet slecht voor mijn dertien jaar 'levenservaring', haha. :P
Ben nu bezig met kleur, maar ik ben daar nog niet helemaal tevreden over. Zal zo even een kleuren-versie posten.

Vincent van Kekerix
%Europe/Berlin %631 %2005, 15:09
Ik zie nu bij de enquête-resultaten in totaal twee stemmen voor de opties 'Kan beter' en 'Waardeloos' staan. Dit maakt niet uit, maar ik zou het fijn vinden als iedereen zijn of haar optie ook beargumenteerd. Dan kan ik er tenminste wat mee. :)

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %698 %2005, 16:45
leuk hoor, dat hoofd is in picasso style? :P

Vincent van Kekerix
%Europe/Berlin %893 %2005, 21:26
Ik heb inmiddels een A4-poster versie gemaakt. Zie de bijlage. :)
De kleuren-versie van de cartoon laat voorlopig nog eventjes op zich wachten, aangezien school (en de bijbehorende SO's en huiswerk) ook nog bestaat. :(

giel12
%Europe/Berlin %906 %2005, 21:44
Jah, mooi zou ik zo zeggen :). Niets op aan te merken. Maar als je al zo'n goede commentaar krijgt vn BD, dat wil toch wel iets zeggen eh ;) In ieder geval nog veel succes!! Ik ben benieuwd naar meer...