PDA

Volledige versie bekijken : 56 images Preloaden

X_OwNeR_X
%Europe/Berlin %543 %2009, 13:03
Ik heb een slideshow gemaakt die gewoon werkt alleen zodra je er naar toe gaat, hangtie heel eventjes vast om alle plaatjes te laden.

Dit staat nou niet echt netjes dus ik wil graag een soort van preloader erin hebben. Op dit stukje hangt hij altijd even omdat hij 56 images van minimaal 200kb moet loaden:

for (var i:int; i < total; i++) {

var src:String = images[i].@src;

var my_loader:Loader = new Loader();
var newRequest:URLRequest = new URLRequest(src);
my_loader.load(newRequest);

my_loader.contentLoaderInfo.addEventListener(IOErr orEvent.IO_ERROR, giveError);
my_loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event .COMPLETE, onComplete);
loaders_array.push(src);
}
Hoe zorg ik ervoor dat hij gewoon in de achtergrond alle images alvast laad zonder dat de hele swf even vast hangt?

Qronicle
%Europe/Berlin %612 %2009, 14:42
Ik zou het vreemd vinden moest je swf werkelijk om deze code blijven hangen, maar als het daardoor komt ligt het waarschijnlijk aan het feit dat je 56 requests stuurt op hetzelfde moment? (Ik denk niet dat de grootte van de afbeeldingen hier mee te maken heeft).

Misschien kan je het laden uit elkaar halen door te werken met een interval, of de 2e afbeelding pas te laden nadat de eerste een complete- of errorEvent heeft opgeroepen (etc).

X_OwNeR_X
%Europe/Berlin %620 %2009, 14:54
Ik denk idd dat hij ze allemaal in 1 keer laad :S

Miss kan ik het zo doen dat ik eerst het eerste plaatjes laad en pas als je op de Next/Previous knopt klikt, dat hij dan pas de volgende laad?