PDA

Volledige versie bekijken : ik zie mijn swf niet

lucien1966
%Europe/Berlin %226 %2009, 05:25
Ik heb het volgende html-pagina in elkaar gezet, met een verwijzing naar een swf bestand (tekst), alleen als ik de html-pagina open (via de browser), dan zie ik geen tekst, kan iemand me hiermee helpen???

<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
<title>Eye M Lucien photography</title>
<script type="text/javascript" src="js/swfobject.js"></script>
<script type="text/javascript" src="js/swfmacmousewheel.js"></script>
<style type="text/css">

/* hide from ie on mac \*/
html {
height: 100%;
overflow: hidden;
}

#flashcontent {
}
/* end hide */

body {
margin: 0;
padding: 0;
background-color: #1d1d1d;
font: 76% Arial, sans-serif;
}
</style>
</head>
<body scroll=no>
<div id="flashcontent">
<strong><p><br> <a href="http://www.adobe.com/go/getflashplayer" target="_blank"><font color="#FFFFFF">You need to upgrade your Flash Player</font></a></strong>
</div>
<script type="text/javascript">
// <![CDATA[
var so = new SWFObject('testlucien1.swf', 'mycontent', '100%', '100%', '9', '#1D1D1D');
so.useExpressInstall('js/expressinstall.swf');
so.addParam('menu', 'false');
so.addParam('scale', 'noscale');
so.addParam('salign', 'lt');

if( so.write('flashcontent') ) // check if flash is written to page, then init SWFMacMouseWheel
{
var macmousewheel = new SWFMacMouseWheel( so );
}
// ]]>
</script>
</body>
</html>

lucien1966
%Europe/Berlin %757 %2009, 18:10
Niemand die me kan helpen???

Dauntless
%Europe/Berlin %490 %2009, 11:46
Krijg je geen swf te zien, maar de melding dat je FP moet downloaden?
Krijg je een swf te zien maar wil hij niet laden (rechtermuisknop -> movie not loaded)?
Krijg je een swf te zien en is alles zichtbaar buiten je tekst?

lucien1966
%Europe/Berlin %151 %2009, 03:38
Krijg je geen swf te zien, maar de melding dat je FP moet downloaden?
Krijg je een swf te zien maar wil hij niet laden (rechtermuisknop -> movie not loaded)?
Krijg je een swf te zien en is alles zichtbaar buiten je tekst?

Ik krijg dus niet te zien wat ik qua tekst in mijn swf heb geplaatst..alleen de achtergrondkleur van mijn html-bestand

digitalecartoons
%Europe/Berlin %451 %2009, 10:49
Je hebt wel de juiste versie van swfobject in het mapje 'js' staan? Ik zie dat je nog de oude versie 1.5 gebruikt. Als je de nieuwste versie 2.2 in het mapje js hebt staan, wordt de swf inderdaad niet getoond. Ook de 'get FlashPlayer' tekst niet.
En verder staan de bestanden wel op de goede plaats? swf op een locatie en daarnaast het mapje 'js' met daarin het swfobject.js bestand?

Dauntless
%Europe/Berlin %608 %2009, 14:35
Je bent het snelste geholpen als je even de url geeft. Gebruik eventueel een tijdelijke doorverwijs url zodat je geen problemen krijgt met google.

lucien1966
%Europe/Berlin %688 %2009, 16:31
Je hebt wel de juiste versie van swfobject in het mapje 'js' staan? Ik zie dat je nog de oude versie 1.5 gebruikt. Als je de nieuwste versie 2.2 in het mapje js hebt staan, wordt de swf inderdaad niet getoond. Ook de 'get FlashPlayer' tekst niet.
En verder staan de bestanden wel op de goede plaats? swf op een locatie en daarnaast het mapje 'js' met daarin het swfobject.js bestand?

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, moet ik nou de nieuwe of de oudere versie gebruiken, ik dacht dat ik de nieuwere versie had? Maar als ik dus versie 2.2 gebruik, dan krijg ik mijn swf niet te zien??? :(. De 'get FlashPlayer' krijg ik dus wel te zien in beeld.

Even voor de duidelijkheid, ik heb een map 'js' aangemaakt met daarin de bestanden swfmacmousewheel.js, expressinstall.swf, swfobject.js.

En naast de map 'js' heb ik de bestanden : main.html, screen.css, testlucien1.swf staan

digitalecartoons
%Europe/Berlin %693 %2009, 16:38
Je code is van de oude versie (op: http://blog.deconcept.com/swfobject/). Als je deze oude swfobject code zou gebruiken op de nieuwste versie (op: http://code.google.com/p/swfobject), dan werkt het niet.
Probeer het swfobject.js eens als je die vervangt met de oude 1.5 versie (bijgaand bestand).

digitalecartoons
%Europe/Berlin %696 %2009, 16:42
Nog even het bewijs dat het werkt (zie bijlage).

lucien1966
%Europe/Berlin %718 %2009, 17:14
Je bent het snelste geholpen als je even de url geeft. Gebruik eventueel een tijdelijke doorverwijs url zodat je geen problemen krijgt met google.

ik ben een beginner en het staat local bij mij, dus heb geen idee hoe ik dat moet doen :(

lucien1966
%Europe/Berlin %725 %2009, 17:24
Nog even het bewijs dat het werkt (zie bijlage).

Ik weet niet wat ik fout doe, heb 'jouw' swfobject.js gebruikt en nu zie ik als ik het test 'HTTP 404 Not Found'

terwijl als ik jouw testlucien1 zip-bestand gebruik, dan zie ik 'Version: WIN 10,0,42,34'

digitalecartoons
%Europe/Berlin %874 %2009, 20:59
Dat 'Version: WIN 10,0,42,34' tekstjes is in dit geval gewoon het test.swf bestand. Gewoon een flash bestandje dus. Je moet dat test.swf bestandje in mijn bestand gewoonweg even vervangen door jouw swf bestandje. In de html code moet je dan nog even test.swf vervangen door testlucien1.swf.