Volledige versie bekijken : input veld: letters a, b, en c reageren niet
mateo)
%Europe/Berlin %537 %2005, 12:54
Dit is een vreemde bug waar ik tegenaan ben gelopen. Heeft iemand hier al eens van gehoord? Ik heb een tekstveld met de naam input_email. Het font is Arial. Ik heb het font niet ge-embed. Het veld staat op Single Line.
Ik kan alle letters invoeren, maar SOMS reageert het veld niet op de letters a, b en c. Ik kan die letters WEL copy-pasten. A, B en C werken ook.
Wat ik al heb geprobeerd:
- font wel ge-embed.
- ander font gebruikt
- naam veld veranderd
Niks helpt.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Roenes
%Europe/Berlin %543 %2005, 13:02
Zet je swf eens online. Want dit klinkt wel heel raar. Het is een gewoon input tekstveld lijkt me? :)
mknol
%Europe/Berlin %547 %2005, 13:08
Is je toetsenbord niet toevallig kapot?
mateo)
%Europe/Berlin %550 %2005, 13:12
he roenes, dank voor de aandacht :)
je hebt er weinig aan denk ik, maar de testversie is hier te bekijken:
https://anoxsoft.homeip.net/miljoenenjacht/mj.asp
klik op: skip video
klik op: ik ben geen deelnemer
klik op: registreer
Best kans dat je het probleem helemaal niet krijgt. Het gebeurt maar af en toe...
Oh ja, misschien ook handig om te zeggen dat ik geen events of andere rare dingen aan het tekstveld gehangen heb, en ja, het is een gewoon tekstveld van het type Input Text
@mKnol: Nee, dat is het niet :) Ik ben niet de enige die het probleem heeft. En eh, er zitten een boel a, b en c's in deze post toch?
Roenes
%Europe/Berlin %553 %2005, 13:17
Tjah, ik heb het probleem iig niet. ik zou niet zozeer het probleem bij flash zoeken. Het lijkt toch eerder op een toetsenbord defect of zo, maar dan had je er ook last van gehad op FF. Maar andere mensen hebben het probleem ook? Kan het met de versie van de flashplayer te maken hebben? Lijkt me sterk, maar is het testen waard.
Erg raar probleem dit. Ik weet zo ook geen oplossing...
SaphuA
%Europe/Berlin %563 %2005, 13:30
Misschien toch handig om de source of een deel ervan even online te zetten...
mateo)
%Europe/Berlin %670 %2005, 16:05
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het is nogal een apparaat en ik heb geen tijd om een testbestandje te maken. Wat ik eigenlijk alleen wil weten is of iemand ooit van zo'n bug gehoord heeft. Ikzelf heb dit nog nooit aan de hand gehad...
mateo)
%Europe/Berlin %694 %2005, 16:39
OK. Stomstomstom. Er zaten (in bepaalde situaties) drie buttons verscholen achter het invoerveld, met een keyPress "a", keyPress "b" en keyPress "c". Sorry voor deze topic. Ik ga nu heel stil in een hoekje zitten.
SaphuA
%Europe/Berlin %727 %2005, 17:27
Hahahahahahahahahhaahaahaahahawowahwawahwawaowiawo wowowhwwowwwwaowaowowowowwoowahwwahahahahaahahahao whaowhaohaahwah!!!!11!1!!11!!1!!11one!11one!oneone oneone
Hehe :)
Kan gebeuren... |)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.