Volledige versie bekijken : is dit nu DE scroller?
mel_vin
%Europe/Berlin %424 %2005, 10:10
hi
ik heb laatst via flashfocus een mooie scroller gedownload. in die scroller stond een linkje naar deze site:
http://www.flashcomponent.nl
het is echt een supergemakkelijke scroller. Nu wil ik ff weten van de pro's of dit nu ook werkelijk DE scroller DER scrollers is?
alvast bedankt
mel
joldemans
%Europe/Berlin %438 %2005, 10:30
(dit is wel erg vet gemaakt...ff kijken of ik die kan gebruiken :p)
Mediamonkey
%Europe/Berlin %438 %2005, 10:31
mwoah, hij werkt idd wel lekker, maar het is helemaal de vraag hoe je 'm kunt aanpassen om er andere, minder standaard, acties mee kunt doen. Bijvoorbeeld omzetten naar een horizontale slider met dubbele schuifknopjes die 'snappen' op een bepaalde value en dit teruggeven in een tooltip. Aangezien je 'm niet kunt downloaden of bekijken en er al helemaal geen melding wordt gedaan van een documentatie zou ik m'n heil elders zoeken.
damarez
%Europe/Berlin %455 %2005, 10:56
Ik vind hem erg strak.
lekkere easing enzo .maar
precies je kan hem niet downloaden om hem verder te bekijken
maar wel een vet idee van die gasten.
om scrollers enzo te verkopen .
rackdoll
%Europe/Berlin %493 %2005, 11:50
uuhm ik heb em geprobeert te downloaden.....maar dat lukt niet.
hoe hebben jullie dat gedaan?
pulletje
%Europe/Berlin %497 %2005, 11:56
ik kan nou niet zeggen dat hij SUPER is. ga maar eens in het tekstvak staan en ga met je mousewheel 1 tikje naar beneden. dan sta je gelijk onder aan de lap tekst....Beetje jammer.
SaphuA
%Europe/Berlin %525 %2005, 12:36
ik kan nou niet zeggen dat hij SUPER is. ga maar eens in het tekstvak staan en ga met je mousewheel 1 tikje naar beneden. dan sta je gelijk onder aan de lap tekst....Beetje jammer.
Nee hoor, hij scrolled precies 1x de 'pagina' door...
Maar ik kan niet zeggen dat dit is iets wat je echt zou willen kopen.
Zoiets als dit is in een dagje wel gemaakt, en dan heb je het precies volgens je eigen wens :)
mel_vin
%Europe/Berlin %567 %2005, 13:37
via deze site flashfocus >fla downloads, scrollers, daar zit hij ook tussen!! (downloadable!) zoals al gezegd. als je DIE download staat er ergens in de fla een internet adres, en dan kom je op die pagina uit. dus ik vermoed dat het project gestaakt is (om er geld mee te verdienen) en dat de makers hem toch gepost hebben. ik kan ff niet de link opgeven, daar ik hier op mn werk zit, en ik kan hier geen fla bestanden openen...! en flashfocus geeft niet altijd een handig swf erbij... ;)
joldemans
%Europe/Berlin %589 %2005, 14:09
ik zie die scroller nergens staan bij downloads. Kan iemand de link naar de fla ff posten dan zoek ik ff de link naar die downl
theFlashWizard
%Europe/Berlin %686 %2005, 16:28
volgens mij heb ik voor mezelf mshn wel een mooiere gemaakt..
ook easend, maar 2kb groot, reageert normaal op muiswheel, de track past zich qua grootte aan en je hebt pijltjes.
alleen snap ik niet helemaal hoe ze et doen zonder het embedden van het font.. want volgens mij moet zoiets toch onder een masker ofzo..
denzione
%Europe/Berlin %732 %2005, 17:35
niet als je ze dynamish een font uit laat lezen die op elke comp staat
mel_vin
%Europe/Berlin %779 %2005, 18:42
AUB!!!
ik heb hem op mn site lopen.. erg mooi en simpel, alleen snap ik de scroll balk niet helemaal, die moet op een bepaalde hoogte staan, anders komt de text ook niet helemaal vanaf letter 1 als eerste op het scherm.... ?
wat is er mis indien er een mask wordt gebruikt?
greetz
mel_vin
%Europe/Berlin %781 %2005, 18:45
vraagje. ... heb hem nu op mn eigen site (niet online) en als ik op de scroll balk klik, beweegt de scrollbalk een pixel naar links.. heel irritant..... iemand?
theFlashWizard
%Europe/Berlin %897 %2005, 21:32
hmm divice fonts aanvinken... ja dat is idd een optie.. :)
em.. volgens mij kan dat niet met n dynamisch textfield.. of ligt dat nou aan mij.. ik vind het iig helemaal niks als je er geen dynamisch textfield in kan zetten.. zou je der ook nooit n werkend input textfield in kunne zette..
lugtigheid
%Europe/Berlin %544 %2005, 13:04
Beste FlashWizard,
Heb je zin om het component van www.flashcomponent.nl te testen?
Reageer even op info@flascomponent.nl
Groeten,
Eric
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.