Volledige versie bekijken : Website
dokter
%Europe/Berlin %493 %2005, 12:51
Hallo!
Ik heb een simpele website gemaakt in Flash, waarvan de pagina's in Photoshop zijn gemaakt, nu wil ik hem uploaden en heb ik het .swf en het .html bestandje op de host dinges gezet maar hij pakt hem niet iemand enig idee??
Ik ben nie zo geweldig met flash dus... :confused:
gegroet de dokter
Death Force
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:22
Heeft het html bestand wel de naam "index.htm" of "index.html"?
Of pakt ie de index.html wel en laad de swf gewoon niet?
The Doctor
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:18
Hallo!
Ik heb een simpele website gemaakt in Flash, waarvan de pagina's in Photoshop zijn gemaakt, nu wil ik hem uploaden en heb ik het .swf en het .html bestandje op de host dinges gezet maar hij pakt hem niet iemand enig idee??
Ik ben nie zo geweldig met flash dus... :confused:
gegroet de dokter
Plaats hier eens de source code van je bestand. Waarschijnlijk staan de verwijzingen niet goed.
dokter
%Europe/Berlin %489 %2005, 12:44
Nou op die host heeft eerst een andere website gestaan waar ik alles van verwijderd heb maar er staan geen index.htm of index.html in, moet ik mijn bestandje zo noemen dan? of hoe kom ik daaraan?
Alvast bedankt voor je reactie!
groeten dokter
dokter
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:46
Welke verwijzingen bedoel je precies? en zoals ik zei zo ervaren ben ik niet met flash dus hoe en waar haal ik de source code vandaan en plaats ik die hier?
Bedankt voor je reactie!
Groeten dokter
Flasher
%Europe/Berlin %495 %2005, 12:52
Als je bij het publishen van je movie ook een html pagina maakt, de naam van die pagina verandert in index.html en allebei de bestanden dan upload zou het gewoon moeten werken
dokter
%Europe/Berlin %514 %2005, 13:20
Hoi flasher, nu heb ik ook een index.html geupload, nu staan er dus 3 bestandjes in de server, websitekerkzicht.html, websitekerkzicht.swf en index.html, maar als ik dan de website probeer te openen krijg ik zo'n pagina van:
you don't have the permission to acces to this server
Fout zoveel
Net als wat ik eerst kreeg...
Bedankt voor je reactie!
TrueChaoZ
%Europe/Berlin %525 %2005, 13:36
probeer eens rechtstreeks naar je bestanden te linken, bijv.:
http://www.jeserver.nl/websitekerkzicht.html
doet het het dan wel? (of als je ip hebt: http://xxx.xxx.xxx.xxx/websitekerkzicht.html)
anders moet je proberen of een index.html of index.htm of default.htm of default.html werkt
het kan ook zijn dat er serverinstellingen moeten veranderen (daar staat namelijk in welke bestanden allemaal als standaard geopend kunnen worden)
dokter
%Europe/Berlin %446 %2005, 11:43
Owkee bedankt voor je reactie! Kzal eens kijken of dat werkt.... ik laat het wel weten of het gelukt is....
gegroet de dokter
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.