PDA

Volledige versie bekijken : foto slider in flash

Three_d
%Europe/Berlin %535 %2005, 12:51
Hallo,

Ik heb ooit een foto slider script gebruikt voor deze website http://www.tuinplazanijkerk.nl/tuinplaza_tuinmeubelen/

Nu wil een klant ook zoiets hebben maar ik zou deze slider nu in flash willen zodat er minder code in de website komt. Ik heb op internet gezocht maar kon niks vinden wat echt voldeed.
Weet iemand waar ik zo'n .fla kan downloaden.
Alvast bedankt.

Jeroen

behived
%Europe/Berlin %554 %2005, 13:17
heb je al zelf geprobeerd om zoiets te bouwen?
Anders moet je even posten waar je vastloopt...
dan kunnen we je helpen, gewoon fla's posten voor klanten van jou... zo leer je niet echt iets bij eh!!

joldemans
%Europe/Berlin %601 %2005, 14:26
maak een movieclip met een serie plaatjes wat zich continu afspeelt en dan een stukje AS erop zetten wat zeg dat ie moet stoppen als de muis erop komt.

Three_d
%Europe/Berlin %752 %2005, 18:03
Misschien moet ik het op een andere manier zeggen.
Ik ben op zoek naar een .fla of een tutorial die redelijk in de buurt komt van wat ik hieronder heb beschreven.
Het liefste wil ik een flashbestand maken die de foto's langs laat lopen zoals in het voorbeeld en stopt wanneer je er met de muis overheen gaat. Als je op zo'n langslopende foto klikt dan moet er een popup openen met een uitvergrootte foto.
Het mooiste zou zijn als deze foto's automatisch uit een map op de server gelezen worden zodat als ik foto's uit de map haal ze ook gelijk uit de slideshow zijn verdwenen.

Neuro
%Europe/Berlin %760 %2005, 18:15
er staan er een paar bij de tutorials en de fla op deze site, je moet daar maar eens zoeken :)

PlanetMars
%Europe/Berlin %465 %2005, 11:10
Over zoeken gesproken, gaat niet echt makkelijk meer. Beetje jammer. Vorige website was stukken beter. :@

jeroenvdbosch
%Europe/Berlin %476 %2005, 11:26
Over dat zoeken hiero, ben ik mee eens... Het is hier lastiger geworden...

Maar hier misschien iets waar je wat aan hebt... http://www.kirupa.com/developer/mx2004/thumbnails.htm Neem deze gallery sloop er uit wat je niet nodig hebt, en vraag iemand even lief hoe je die thumbnails een beginsnelheid geeft....

Schobbejak
%Europe/Berlin %917 %2005, 22:01
He Three_d,

Ik ben eigenlijk wel erg geinteresseerd hoe je die slider sowieso in php heb gemaakt. Kan je daar een tipje van de sluier oplichten? En hoezo wil je 'm in flash hebben? Hij doet toch wat je wilt en is toch prima zo?!

-S.