PDA

Volledige versie bekijken : Flex Builder - Building workspace uitschakelen / versnellen?

Dauntless
%Europe/Berlin %855 %2009, 20:31
Hey,

Elke keer ik ctrl+s indruk wordt heel de workbench opnieuw gebuild wat alles heel erg vertraagd. Het vreemde is dat als ik ctrl + s indruk en meteen daarna F11 (Debug last launched) dat hij me dan wél al kan vertellen dat er fouten in mijn project zitten :S. Het belangrijke deel (AS fouten checken) is dus blijkbaar wel heel snel en dat is eigenlijk alles wat ik nodig heb. Waar heeft FB dan zo veel tijd voor nodig?

Ps: Met het antwoord 'Schakel over naar Flash Builder' ben ik niets ;).

Greets,
DL

//EDIT
Ik heb voorlopig 'Build Automatically' uitgevinkt en nu blijft hij alleszinds niet meer hangen bij het saven. Het nadeel is dan weer dat er nu natuurlijk geen errors worden gegeven tot ik m'n programma probeer te runnen.

Ea.Z
%Europe/Berlin %041 %2009, 00:59
ik denk dat er veel/grote bestanden van uw sourc/html-template naar de bin-debug moet gekopieerd worden.
Was bij mij alvast overlaatst ook het geval (project waarbij ik 14 video's van ongeveer 50MB/video had). Telkens je save duwt compiled hij de code en maakt hij een 'bin-debug' klaar. Dat betekent dat hij dus de html-template contents kopieert naar de bin-debug en alles wat niet .as is in de source (van dat laatste ben ik het niet heel zeker, ik plaats normaal alles in de html-template. Echter weet ik uit andere projecten dat hij ook files meepkakt vanuit de src map)

Geen idee hoe dat zit in jouw project?

Dauntless
%Europe/Berlin %477 %2009, 11:27
Had inderdaad ook eens gemerkt dat hij een hoop zit te kopiëren. Het zijn geen grote bestanden, maar wel heel veel en dat gaat ook best traag.

Is er geen manier om te zeggen: "Enkel opnieuw compilen, ik heb zelf al alles in de bin-debug map gezet" ?

Ea.Z
%Europe/Berlin %556 %2009, 13:20
ik denk dat je gewoon al die files dan NIET in de html-template/src map moet plaatsen.Plaats ze meteen in de bin-debug. Hou wel rekening dat ze verwijderd worden als je 'project -> clean' doet. Dus dan moet je ze zelf terug naar de bin-debug kopieren

Dauntless
%Europe/Berlin %561 %2009, 13:29
Ok, ik zal het eens proberen :).

Het gaat overigens over een AIR app, dus ik moet de files naar de applicationDir verplaatsen. Hopelijk verwijdert hij die niet elke keer dat ik recompile.

Ea.Z
%Europe/Berlin %961 %2009, 23:04
Sooo...? What's the verdict? (Ben wel benieuwd)