PDA

Volledige versie bekijken : Suggestie Laatste post bovenaan? (oplopend/aflopend)

GAAF!
%Europe/Berlin %435 %2009, 10:26
Is er een mogelijkheid om de laatste post altijd bovenaan te krijgen?
Wat bedoel ik? Net zoals je in je mailbox het laatst binnengekomen bericht bovenaan krijgt te zien en dus niet helemaaaaaaal naar beneden hoeft te scrollen.

Misschien is dit een goede suggestie. In het geval van lange topics zou je dan meteen bovenaan het meest recente bericht krijgen te zien. Dat kijkt en leest wel prettig :)

Als ik er al een keer over gesproken, sorry dan, ik kon het niet vinden bij de zoekfunctie :)

Tha Narie
%Europe/Berlin %469 %2009, 11:16
Ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar volgens mij wordt het lezen van een conversatie dan een beetje lastig, aangezien je elke post van boven naar beneden leest, maar daarna weer naar boven moet scrollen om het 'volgende' bericht te lezen.

Hoe het in je mail is, is juist onhandig, daarom is het in gmail volgens mij ook weer omgedraaid (laatste bericht onderaan, maar dan wel met de vorige berichten ingeklapt).

Bovendien linken de meeste knopjes/links al naar het laatste ongelezen bericht in dat topic, behalve als je echt op de topic-titel in het topic-overzicht klikt.