Volledige versie bekijken : Bug Backspace is vorige?
GAAF!
%Europe/Berlin %429 %2009, 10:17
Gloeiende gloeiende, nu had ik al voor de zoveelste keer dat ik na een tijdje typen meerdere malen op "backspace" drukte om een paar letters aan te passen en toen werd ik non de ju naar de vorige pagina gebracht.... weg tekst!
Heel irritant!
(Dit is tevens een test voor iets)
Tha Narie
%Europe/Berlin %471 %2009, 11:18
Op welke pagina, in welk tekstveld, en met welke browser kreeg je dit?
Dit is natuurlijk normaal gedrag van een browser, _behalve_ als je in een tekstveld zit te typen.
(Overigens is de kans groot dat als je weer op forward drukt, je tekst er weer staat, in FireFox in ieder geval :))
WernerL
%Europe/Berlin %664 %2009, 15:56
Lijkt me eerder een bug in de browser die je gebruikt.
Heb je daar op andere sites ook last van?
GAAF!
%Europe/Berlin %866 %2009, 20:48
Op welke pagina, in welk tekstveld, en met welke browser kreeg je dit?
Dit is natuurlijk normaal gedrag van een browser, _behalve_ als je in een tekstveld zit te typen.
(Overigens is de kans groot dat als je weer op forward drukt, je tekst er weer staat, in FireFox in ieder geval :))
Ik hoopte er op dat ik bij een Forward m'n tekst weer terug kreeg maar helaas. Want inderdaad doet Firefox dat normaal gesproken heel goed. Ik heb dus FireFox :)
Maar kan het zijn dat 't niet werkt als je in een 'snel reageren' tekstveld typt?
Het was in deze topic; http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=56229
En op andere sites geen last van Werner, anders zet ik niet zo gauw en bug neer :) Ik heb het nu al 3 keer meegemaakt op FF... zit je een leuk verhaaltje te typen, wijzig je een woord met backspace en dan gebeurd het opeens...
Dauntless
%Europe/Berlin %916 %2009, 21:59
Ik hoopte er op dat ik bij een Forward m'n tekst weer terug kreeg maar helaas. Want inderdaad doet Firefox dat normaal gesproken heel goed. Ik heb dus FireFox :)Probeer volgende keer eens om 'ctrl + z' te doen in het tekstvak? Tegenwoordig lijkt FireFox dat inderdaad niet altijd te onthouden (geen idee of het aan FF of FF ligt ;) ), maar met ctrl + z komt je tekst normaal wel terug :).
Ea.Z
%Europe/Berlin %935 %2009, 22:27
De backspace key is toch gewoon vorige? Da's toch gewoon browser gedrag? (alvast in Firefox)
BernardV
%Europe/Berlin %936 %2009, 22:28
Klopt, maar zodra je in een tekstvak staat hoort hij niet "vorige" uit te voeren, maar 1 karakter terug te gaan.
Ea.Z
%Europe/Berlin %566 %2009, 13:35
Zou mij meer een vergissing of een browserbug lijken. Ik heb dat ook al voorgehad (op andere websites). Browser herstarten loste dat probleem op
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.