Volledige versie bekijken : [Director] Probleem met iets
Weesperm
%Europe/Berlin %863 %2005, 20:43
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus een warm applaus kan van pas komen :).
Tevens heb ik besloten me te registeren omdat ik met een probleem zit en die ga ik hier nu uitwerken;
Mijn probleem luid: ik heb van een vriend een ''chat'' gekregen waar men zich kan registeren, chatten, lopen, kamers bouwen en ga zo maar door. (soort habbohotel, de meeste kennen het wel) mijn probleem is als ik op registeer klik dan geeft hij aan: Disconected! reload this chat! moet ik hier een mysqel aan toevoegen of dergelijke? zoja welke bestand moet ik aanpassen? en wat moet ik doen bij een bestand dat beveiligd is waar ik geen wachtwoord of derlijke van af weet?
zou het tof vinden als deze paar vragen geantwoord kunnen worden,
bij voorbaat dank.
Mitch
%Europe/Berlin %877 %2005, 21:03
Die chat is toch van een vriend van je? Vraag het aan hem :)
Het is niet de bedoeling dat je iemands file ongevraagd en zonder toestemming gaat aanpassen.
Voor dit soort vragen moet je zoweizo naar serverside scripting.
Dauntless
%Europe/Berlin %885 %2005, 21:15
Dat hangt van verschrikkelijk veel dingen af!
Werkt je server wel ?
Staat in je .fla de juiste poort en het juiste ip ingestelt?
Dat zijn de 2 grote vragen.. Wat voor server gebruik je? Gewoon wat php bestandjes of een echte socket server in perl / python / java / ... ? Want dan moet die ook nog juist geïnstalleerd zijn en runnen natuurlijk.
Overigens: Krijg je dat paswoord niet gewoon van je vriend ?
Weesperm
%Europe/Berlin %890 %2005, 21:22
Dat hangt van verschrikkelijk veel dingen af!
Werkt je server wel ?
Staat in je .fla de juiste poort en het juiste ip ingestelt?
Dat zijn de 2 grote vragen.. Wat voor server gebruik je? Gewoon wat php bestandjes of een echte socket server in perl / python / java / ... ? Want dan moet die ook nog juist geïnstalleerd zijn en runnen natuurlijk.
Overigens: Krijg je dat paswoord niet gewoon van je vriend ?
het zijn geen .fla, maar .cct files. en ik gebruik gewoon hosting voor de files, die upload ik in me host en check het daarna op url.nl/loader.dcr.
en het zegt niet: geef wachtwoord om verder te gaan maar File is protected meer niet :s!
Dauntless
%Europe/Berlin %897 %2005, 21:32
Wat voor server gebruik je ? (Sorry, had niet gelezen dat het om director ging ;))
Weesperm
%Europe/Berlin %899 %2005, 21:35
ik gebruik een host genaamd icehost (icehosting.nl), met 500 mb webspace. het heeft een admin paneel en is erg snel.
Dauntless
%Europe/Berlin %905 %2005, 21:44
Nee, dat bedoel ik niet :p.
"Een soort habbo hotel", wat je me stuurde IS habbo hotel ;). Ik denk dat je vriend gewoon de shockwave file opgeslagen heeft en naar jou gestuurd. En uiteraard gaat dat niet werken! Achter habbo zit een inmense socket server! Da's een server die ervoor zorgt dat alle flash clients ook wel degelijk met elkaar communiceren... Die server heb jij niet dus dat bestandje wat je van je 'vriend' kreeg is nutteloos ...
Weesperm
%Europe/Berlin %907 %2005, 21:46
Nee, dat bedoel ik niet :p.
"Een soort habbo hotel", wat je me stuurde IS habbo hotel ;). Ik denk dat je vriend gewoon de shockwave file opgeslagen heeft en naar jou gestuurd. En uiteraard gaat dat niet werken! Achter habbo zit een inmense socket server! Da's een server die ervoor zorgt dat alle flash clients ook wel degelijk met elkaar communiceren... Die server heb jij niet dus dat bestandje wat je van je 'vriend' kreeg is nutteloos ...
maar ik heb hier ongeveer 10 files he? kamers/messenger/loader/poppetje enzo
Dauntless
%Europe/Berlin %907 %2005, 21:47
Jup, die zijn ook waardeloos :).
Weesperm
%Europe/Berlin %918 %2005, 22:02
oh dus ik kan het gewoon verwijderen? maar waarom werkt de loader dan??
Dauntless
%Europe/Berlin %924 %2005, 22:11
Omdat die in de shockwave file zit, die heeft niets met de server te maken.
Dopefish
%Europe/Berlin %693 %2005, 16:39
wat een grap..
btw @ dauntless
waar blijft de beta green ville :D
Dauntless
%Europe/Berlin %703 %2005, 16:53
Ligt stil :(. Een designer is opgestapt...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.