Volledige versie bekijken : [NOOB} 'k durf het bijna niet te vragen maar: tutorial voor login
snake123
%Europe/Berlin %680 %2005, 16:20
allow mense!
uhhmmmm heeft iemand een tutorial hoe je een login systeem maakt? ik heb er diversen hier gelezen, alleen da was allemaal flash MX en ik heb Flash 8 Pro en da werkt weer net ff wa anders. dus... weet iemand een login systeem voor Flash 8 Pro? :D :D
srry kweet ut het is een domme vraag ;)
en het lievvst een met PHP en MySQL btw: ik heb wel veel ervaring me PHP EN MySQl! dus bij mij is het alleen maar de flash zooi [:o)]
heeeeeeeel erg bedankt alvast!!
MvG,
///\\\///iek
Dauntless
%Europe/Berlin %690 %2005, 16:34
Zoveel verschil er niet tussen mx 2004 en flash 8 hoor... In principe moet je het wel kunnen redden met een tutorial van mx (2004). Zeg anders wat je niet begreep uit de tutorial of wat je denkt dat er niet meer is ... (Ok, van MX zijn er wel wat dingen die niet meer bestaan, maar da's voor je eigen goed ;))
snake123
%Europe/Berlin %699 %2005, 16:46
Zoveel verschil er niet tussen mx 2004 en flash 8 hoor... In principe moet je het wel kunnen redden met een tutorial van mx (2004). Zeg anders wat je niet begreep uit de tutorial of wat je denkt dat er niet meer is ... (Ok, van MX zijn er wel wat dingen die niet meer bestaan, maar da's voor je eigen goed ;))
ok:
ik heb dus een tut gevolgd op deze site, ik weet niet meer hoe die heet, maar als ik dan alles precies volgens die tut heb gedaan dan werkt het voor geen meter, ik heb ook al eerst een half uur moete ***** voor dat ik eindelijk wist waar een bepaald knopje zat. En als ik dan denk dat ie het eindelijk 'doet' werkt het voor geen meter. Daarom wilde ik dus gewoon een andere tutorial voor Flash 8 Pro...
Mijn vorige post met die input dinge was ook voor dat login script. Snap je? Zoveel problemen heb ik al om even van die input velden te maken... En dat is niet echt gezond! of wel dan? :D