Volledige versie bekijken : wil je met me spelen?
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %893 %2005, 22:26
hey
ik kwam op school van die gratis kaartjes tegen in zo'n rek, deze wilde ik namaken, maar ik was die kaart kwijt, dus heb ik het maar uit m'n hoofd gedaan...
het is gewoon voor de grap, maar kvond het wel leuk om hem hier te plaatsen.
wat vinden jullie ervan? :)
Jelmer
//edit: ook nog een groene:
//edit2: maar jah, nu is het 'eenzame gevoel' weg, en die straal uit het scherm is nu ook niet echt zinnig als het toch licht is ;)
Vincent van Kekerix
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:35
De topictitel deed me andere dingen vermoeden dan wat hier dus getoond wordt... :P
Mijn commentaar: Ik vind ze opzich wel goed, alleen zo... kaal. Er mist iets, ik zou alleen niet weten wat. :# Blijf eraan werken zou ik zeggen, het idee is goed. :)
Flashgirl
%Europe/Berlin %930 %2005, 23:19
Het is een sterk plaatje, maar... Je hebt het niet zelf bedacht begrijp ik? Zowel tekening als tekst niet?
Jaapje
%Europe/Berlin %574 %2005, 13:46
Hahah wel leuk ..!
Maar netzoals vincent zij er moet nog een dingetje bij.. er mist iets..
Gafe tekst..
Vinc
%Europe/Berlin %577 %2005, 13:50
Een beeldscherm zendt geen licht uit als ie uit staat.. dus, zet het beeldscherm aan laat er iets op verschijnen :)
ruuddejong
%Europe/Berlin %920 %2005, 22:06
Het is van de competitie... make-a-game
meer info: http://www.make-a-game.nl/
WernerL
%Europe/Berlin %932 %2005, 22:22
Make-a-Game daagt jou als scholier in het voortgezet onderwijs uit om in teamverband een educatieve game te bouwen. Je doet dat met het programma Game Maker.
Met gamemaker kan iedereen een spelletje maken... :P
Ik zal eens kijken of ik ook nog ergens gamepjes heb liggen gemaakt met gamemaker. :D
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %368 %2005, 08:50
De topictitel deed me andere dingen vermoeden dan wat hier dus getoond wordt...
:D 8~
Het is een sterk plaatje, maar... Je hebt het niet zelf bedacht begrijp ik? Zowel tekening als tekst niet?
nee eigenlijk heb ik helemaal nix zelf bedacht :# maar ik vond hem leuk om na te maken, en zoals ruud ook zegt: het komt van die site af, ik herken het nu wel, die joysticks uit de header zaten ook op dat kaartje van mij. alleen heb ik het kaartje niet meer :(
Een beeldscherm zendt geen licht uit als ie uit staat.. dus, zet het beeldscherm aan laat er iets op verschijnen
niet aangedacht :# ik zal een kijken of ik er wat aan kan doen, ik had ook al 1tje gemaakt met 'sneeuw' maar zo vond ik hem mooier. misschien post ik die ook nog wel :)
Jelmer
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.