Volledige versie bekijken : Probleem met ingeladen swf file binnen frame
H2web.nl
%Europe/Berlin %599 %2005, 15:23
Ik wil een contact form wat in een externe SWF file staat inladen, dit is gelukt, alleen nou krijg ik het volgende probleem: hij gaat buiten mijn andere movie, kan iemand mij PLEASE vertellen hoe ik hem in een bepaald frame krijg en dat ik dat frame kan scrollen?
hier staat de site (http://www.h2web.nl/index1.html)
Als je dan naar contact gaat, kan je zien wat ik bedoel,
kan iemand mij please helpen? [V]
Met vriendelijke Groet,
H2web.nl
theFlashWizard
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:07
het is een kwestie van op de goede plek neerzetten van de mc waarin je de swf laad..
en waarom dat scrollbar component niet meer werkt week nie.. 1 van de redene dat ik het gebruik van components vermijd.. ik heb ze niet gemaakt ;)
BlijBlauw
%Europe/Berlin %689 %2005, 17:33
het is helemaal niet een kwestie van op de goede plek neerzetten van de mc waarin je de swf laad..
Je moet een mc een linkage (f8 -> geavanceerd) geven, deze moet je weer koppelen aan je scrollpane. Ik werk er niet zo vaak mee, maar je moet dus gewoon een lege mc maken die je aan je scrollpane koppeld. In die mc laad je dan de pagina.
Zal het eens opzoeken, heb het nm wel een keer gebruikt in een site voor een klant..
theFlashWizard
%Europe/Berlin %705 %2005, 17:56
hij wil alleen dat de scrollbar die hij al heeft nog steeds blijft werken..
het hele form hoeft volgens mij niet in een scrollPane..
BlijBlauw
%Europe/Berlin %727 %2005, 18:27
je kan een hele mc niet zomaar met een scrollbar laten scrollen, dacht dat dat alleen met tekstvelden kan.. wil je toch een mc kunnen scrollen, dan zul je het in een scollPane moeten zetten
theFlashWizard
%Europe/Berlin %730 %2005, 18:31
.. :|
ben ik nou zo onduidelijk.. :| en tuurlijk weet ik dat :| ik heb me eige scrollbar en scrollPane geschreve..
maar hij heeft et toch echt over een kleine scrollbar voor naast ze message invoer textfield..
pulletje
%Europe/Berlin %741 %2005, 18:47
Hey Wizard, relax man, dat is niet goed voor je hart!!
volgens zijn bewoording gaat het inderdaad om de kleine scrollbar naast zijn invoer. Als je echter de site opent dan zul je zien dat zijn gehele contactformulier onder een ander iets doorlopen... Dat ziet er dus niet uit.
Mijn idee voor jou h2web--> maak een holder met scrollbalk en laad daar jou contactform in alszijnde content. dan ziet dat er tenminste al een beetje beter uit
offtopic : h2web, ben jij een stagiare of is dit "bedrijf" van jouw. Als ik namelijk kijk naar alle postings die jij hebt gemaakt, is dat ongeveer bijna genoeg voor een newbie een internetsite te laten maken. (NO OFFENCE) :S
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.