Volledige versie bekijken : Flash op een iPhone?
mknol
%Europe/Berlin %584 %2009, 15:02
Flash CS5 krijgt de functie om te exporteren voor de iPhone (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?p=380921). Wat vind jij hiervan? Brand maar los!
xolix
%Europe/Berlin %589 %2009, 15:09
Eindelijk? :D
helaas wel jammer dat de iPhone nog steeds geen flash aplicaties ondersteunt:(
tijmen_4real
%Europe/Berlin %003 %2009, 01:05
De iPhone lijkt mij wel een leuke gadget, jammer dat er maar 1 aanbieder voor is. Een toestel los kopen vindt ik sowieso te duur....
On topic: Welke phones hebben al wél een Flash Player?
downstream
%Europe/Berlin %412 %2009, 10:53
iPhone: hoog gadgetgehalte, maar als je 'm eenmaal een tijdje hebt en echt afhankelijk bent van je telefoon prefereer ik toch m'n BlackBerry. :)
Anyhoe phones met Flash Player?
Op dit moment volgens mij sowieso alle WiMo telefoons.
En strax met Flash Player 10.1 ook alle HTC en BlackBerry toestellen. Laat maar komen!
PsK
%Europe/Berlin %463 %2009, 12:06
Een toestel los kopen vindt ik sowieso te duur....
On topic: Welke phones hebben al wél een Flash Player?
Vreemd dat je die duurder vind aangezien je voor een combi meestal net zoveel/meer betaald...
Supported apparaten (http://www.adobe.com/mobile/supported_devices/) van flashplayer lite. :)
Wel handig overigens dat cs5 iphone apps maakt. Als je gewoon 2D games/apps wilt maken scheelt het je een taal leren.;)
W0utR
%Europe/Berlin %727 %2009, 18:27
Ik vind het wel leuk, het gaat de productie van apps / games zeker bevorderen.
Zeker nu dat windows gebruikers ook apps kunnen gaan maken (flash dan wel)
Enkel jammer dat ik zelf geen iPhone heb
ORay
%Europe/Berlin %585 %2009, 15:03
aan de ene kant is het erg cool..
maar ik ben het niet helemaal eens met W0utR..
ik denk eigenlijk juist dat het een negatieve wildgroei van applicaties zou kunnen veroorzaken.. waardoor de kwaliteit drastisch zou dalen.. stel je voor dat je buurjochie die echt nog maar net een muis kan vasthouden een app gaat maken...:S
CreaTive1990
%Europe/Berlin %597 %2009, 15:20
Ik vind het een tof idee :D
Zit al stiekum te googlen of het al mogelijk is (desnoods alleen voor jailbroken iphones)
ArowanaW
%Europe/Berlin %680 %2009, 17:19
Zeer strak idee,
ga het ook zeker proberen (ookal heb ik zelf geen iPhone, vrienden van me wel)!
Een simpel spelletje heb je in AS zo gemaakt, maar ik vraag me af of het maken van iPhone apps moeilijk wordt. Bijv. met het touchscreen.
W0utR
%Europe/Berlin %788 %2009, 19:55
aan de ene kant is het erg cool..
maar ik ben het niet helemaal eens met W0utR..
ik denk eigenlijk juist dat het een negatieve wildgroei van applicaties zou kunnen veroorzaken.. waardoor de kwaliteit drastisch zou dalen.. stel je voor dat je buurjochie die echt nog maar net een muis kan vasthouden een app gaat maken...:S
Daar heb je gelijk, maar ik sprak dan ook niet over de kwaliteit.
Verder moet je app nog altijd door Apple goedgekeurd worden, en ze zijn redelijk streng. (denk ik)
PsK
%Europe/Berlin %862 %2009, 21:42
En nu zijn alle applicaties die in de appstore te verkrijgen zijn van zeer hoge kwaliteit, super handig en nuttig?
Ik denk dat die wildgroei al ongeveer van dag 1 bezig is daarnaast moet je applicatie nog altijd door Apple goedgekeurd worden en als het goed is gaat de kwaliteit niet omlaag.
Over de buurjongen ik denk niet dat hij geld genoeg heeft om de kosten te betalen om zijn applicatie in de appstore te krijgen. ;)
windofdeath
%Europe/Berlin %947 %2009, 22:44
bel mij maar zolang je gewoon fullbrowser flash en volledige flash ondersteuning hebt voor op een mobiele telfoon in plaats van alleen maar mobiele flash zoals nu met veel minder functies.
en waarom voel ik me zo achtergesteld met mijn HTC G1 met google android OS? :P
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.