PDA

Volledige versie bekijken : preloader werkt niet

vivendi
%Europe/Berlin %256 %2005, 07:09
Hey, ik heb zojuist een tutorial gelezen hoe je een simpele preloader kan maken. Ik heb echt alles gelezen en heb het twee keer geprobeerd, Alleen bij mij werkt hij niet. Ik heb ook hun voorbeeld gedownload en ik heb echt die van hun vergleken met die van mij. Dan nog kan ik geen verschil vinden.
Ik voeg mijn .fla bestand toe (in zip file), hopeljk wilt er iemand naar kijken wat ik nou precies verkeerd heb gedaan.
Dit is de tutorial die ik heb gebruikt.

preloader tutorial (http://www.actionscript.org/tutorials/beginner/Smooth_PreLoader/index.shtml)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:27
Kvind maar een raar script.. maar je wist wel dat het lokaal niet werkt omdat zoiets vanaf je harde schijf simpelweg te snel wordt geladen?

vivendi
%Europe/Berlin %668 %2005, 17:02
Ja zo'n idee had ik al, maar die van hun werkt wel lokaal, hij gaat wel snel maar toch. Die van mij blijft op 0% staan...

theFlashWizard
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
volgens mij kan je het testen door 2 x op ctrl enter te drukken..
en anders kun je het natuurlijk het beste ff online zetten om et daar te testen he..

vivendi
%Europe/Berlin %693 %2005, 17:38
Dan doetie het nog niet. Hij komt ook niet verder dan de preloader. Als die 100% geladen zou zijn zou ik op zijn minst gelijk het plaatje moeten zien. Maar ik zie alleen me preloader die op 0% blijft staan.

theFlashWizard
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
dan zou ik mischien is een andere proberen..
op www.gotoAndLearn.com staat een simpele..

vivendi
%Europe/Berlin %870 %2005, 21:53
Bedankt voor de link, ik heb die tutorial gevolgd en de preloader werkt nu wel.
Ik heb alleen dat als mijn statusbar laadt, dat hij vanuit het midden laad.

Maar bij die tutorial laad hij wel van link naar rechts. Ik kan alleen niets vinden dat ik anders heb gedaan. Heb je misschien een idee hoe dit kan??
Verder werkt alles wel goed :)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %751 %2005, 18:02
kwestie van het middelpunt van de mc verplaatsen..
als je in die mc gaat heb je nu denk ik int midden een kruisje.. als je nu de vorm verplaatst tot rechts van het kruisje werkt het waarscheinlijk wel zoals je wilt..