PDA

Volledige versie bekijken : Andere flash forums?

Jarno!
%Europe/Berlin %390 %2009, 10:22
Wat zijn andere populaire flash forums naast Flash Focus? NL/EN

Ea.Z
%Europe/Berlin %518 %2009, 13:26
Kirupa is absoluut een van de grootsten en populairen.
Verder is er ook UltraShock (al ben ik er zelf geen echte fan van), en dan is er nog FlashKit (maar volgens velen is FlashKit 'dood' of 'verleden tijd')

Dauntless
%Europe/Berlin %542 %2009, 14:01
Niet tevreden met FlashFocus ? :o

- Kirupa (groot)
- FlashKit (verleden tijd ;). Wel goede resource voor bv sounds)
- Ultrashock (zitten wel wat mensen met een goede kennis van bv de verschillende MVC libraries)
- ActionScript.org (kom ik nooit, kan ik weinig over zeggen)
- gotoAndPlay.it (Niet erg actief, maar staan wel goede artikels e.d. op)

Qua nederlandse (noemenswaardige) alternatieven zijn er enkel de AUG fora

Als je vragen hebt van een (heel) hoog niveau kan je wellicht het beste terecht op bv de FlashCoders mailinglist (maar je mag hier ook gerust proberen ;) )

Jarno!
%Europe/Berlin %566 %2009, 14:35
Bedankt voor de tips, heb me even aangemeld bij Kirupa.

Er is niks mis met dit forum maar het duurt vrij lang tot ik reacties krijg (na 2 dagen de eerste en na 4 dagen de tweede) dus vandaar dat ik wat alternatieven zoek zodat ik mijn vragen op meerdere plekken tegelijk kan stellen.

Dauntless
%Europe/Berlin %609 %2009, 15:38
Je laatste vraag werd wellicht niet meer beantwoord aangezien er dan zo goed als een hele beginners-cursus 'object gericht programmeren' gegeven zou moeten worden. (Waarvan Jan overigens al een link had gegeven)

Als we je voordoen hoe het werkt ga je daar in dit geval een pak minder aan hebben. Zonder een goede basis ga je met elke kleine aanpassing terug naar FF moeten komen en dat proberen we natuurlijk te vermeiden. Ik zal je vraag nog even beantwoorden, maar bekijk toch zeker die link van Jan (Adnez) eens.

Jarno!
%Europe/Berlin %619 %2009, 15:51
Uiteraard ga ik de links goed doornemen zodra ik tijd heb, en zoals ik al zei in mijn begin post (van het andere topic) ben ik bezig met een boek over AS3.

Alleen is deze opdracht voor mijn werk en heb ik ff niet de tijd om het helemaal zelf uit te zoeken maar ik snap wat je bedoeld hoor.