PDA

Volledige versie bekijken : Hulp Gevraagd aub (alles resizen)

Tuning
%Europe/Berlin %515 %2005, 13:22
Heykes, ik ben een beginneling, maar heb met Flash een bannertje gemaakt met wat tekst dat wat beweegt enz, deze zou op een site moeten komen, maar ze vroegen om het te sturen op 100x100 groot, ik heb het nu gemaakt op 400x400, kan ik dit allemaal mooi resizen, zoja, hoe? Als dit allemaal gebeurt is, weet dan iemand hoe die mensen het bestandje wille, het .fla of het .sfw bestandje, ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, alvast veel bedankt!!!

Thierry
%Europe/Berlin %542 %2005, 14:01
Onder je Timeline zit een knop. Hij heet 'Edit multiple frames'. Als je die aanklikt dan kun je meerdere frames tegelijk bewerken. Zorg gewoon dat de uiteinden van je selection in de Timeline op het begin- en eindpunt van de frames die je wilt bewerken staan en selecteer dan op je stage alles wat je wilt editen.

En wat die .fla en .swf betreft... welke mensen? Waar?

Tuning
%Europe/Berlin %661 %2005, 16:53
ik heb gedaan wat je zei, zo edit genomen en dan met de tweede balk naar het laatste punt gegaan zodat begin en einde geslecteerd is, nu heb ik zo al mijn teksten door elkaar staan, maar wat doe ik nu juist om alles te resizen van 400x400 naar 100x100? en dat .fla en .sfw is voor het volgende, ik mag een bannerkes plaatsen op fuifbeest zodat ze reclama maken voor ons fuif, maar dat mag maar 100x100 groot zijn, hoop dat je me ff verder kan helpen, alvast veel bedankt!!!

Tuning
%Europe/Berlin %664 %2005, 16:56
Kan er mij niemand helpen :(

Thierry
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:52
Hoe je dat moet resizen...? Dat lijkt me logisch, je selecteert alles wat je wilt resizen door middel van de edit multiple frames knop en dan kun je de free transform tool gebruiken om je content handmatig te resizen óf je selecteerd alles en dat je dan onder properties de afmetingen 4 keer zo klein maakt.

Hopelijk heb je er wat aan. :D

Tuning
%Europe/Berlin %149 %2005, 03:35
Hmmm, lukt mij toch niet eerlijk gezegd, kan je me mss even helpen aub, hoop dat je dit wil doen, alvast veel bedankt!!!

Mitch
%Europe/Berlin %386 %2005, 09:16
Dat wordt je toch.

Zie hier:

[flashpic=timeline]

Onder de timeline zit die edit knop. ^

En benoem je titel voortan anders dan heb je ook kans dat je meer reply's krijgt. "Ik heb hulp nodig" is een beetje onduidelijk bijna iedereen die hier post heeft hulp nodig :D