PDA

Volledige versie bekijken : Border bottom

bevere
%Europe/Berlin %801 %2009, 20:13
Heb een tabel gemaakt, en nu wil ik enkel de border-bottom van de cellen. Dit kan ik perfect oplossen, maar tussen elke cel zit er nu wel nog een gaatje van 1px ofzo. Hoe kan ik maken dat de border-bottom over de volledige rij doorloopt?

Tom.
%Europe/Berlin %806 %2009, 20:21
<table cellspacing='0'> :)

Koen!
%Europe/Berlin %407 %2009, 10:46
Of in css:
border-collapse: collapse;
Heeft naar mijn weten hetzelfde effect, en helpt toch met het scheiden van stijl en inhoud. :)

Tom.
%Europe/Berlin %418 %2009, 11:02
Of in css:
border-collapse: collapse;Heeft naar mijn weten hetzelfde effect, en helpt toch met het scheiden van stijl en inhoud. :)
Scheiden van stijl en inhoud heeft zeker mijn voorkeur, maar als ik me niet vergis wil IE6 wel eens bokken met dat stukje CSS.

Als het werkt is het zeker een betere oplossing dan de mijne.

Koen!
%Europe/Berlin %573 %2009, 14:45
Scheiden van stijl en inhoud heeft zeker mijn voorkeur, maar als ik me niet vergis wil IE6 wel eens bokken met dat stukje CSS.

Als het werkt is het zeker een betere oplossing dan de mijne.
Weet niet zeker over IE6, maar die browser wordt tegenwoordig door steeds meer sites (waaronder ook de grote site zoals YouTube) niet meer wordt ondersteund. In principe zou dat dus niet meer zo'n probleem moeten zijn. :) Hangt voor een groot deel wel af van je publiek, natuurlijk.

Tom.
%Europe/Berlin %644 %2009, 16:27
Weet niet zeker over IE6, maar die browser wordt tegenwoordig door steeds meer sites (waaronder ook de grote site zoals YouTube) niet meer wordt ondersteund. In principe zou dat dus niet meer zo'n probleem moeten zijn. :) Hangt voor een groot deel wel af van je publiek, natuurlijk.
Daar heb je ook gelijk in. Het liefst was ik jaren geleden al gestopt met uitzoeken hoe je alles in IE6 gehackt krijgt, maar van de andere kant, liever een klant met IE6 dan geen klant. :P

Koen!
%Europe/Berlin %328 %2009, 08:52
liever een klant met IE6 dan geen klant. :P
Helaas moet ik je daar gelijk geven.. :)

*gaat verder aan een IE6-compatible website die er ook goed uit moet zien op 800x600 resolutie*