Volledige versie bekijken : Majestic Lounge.nl
The Doctor
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:06
Tell me with you think about this site.
Er komen nog een paar kleine updates ;) , maar dit is hem.
http://www.majesticlounge.nl/
davyvh
%Europe/Berlin %889 %2005, 22:20
Wat een zuivere propere animaties!
Echt in orde.
I love the gallery...
Jordy
%Europe/Berlin %920 %2005, 23:05
hele vette site, alleen jammer dat elke menu optie zich in een ander venster opent nadat je erop klikt.
Vooral de intro is heel lekker :) en muziek ook
Mitch
%Europe/Berlin %945 %2005, 23:41
Ziet er erg vet uit. Die effecten in after effects gemaakt? En inderdaad erg irritand dat elk venster pop-upt.
BDisOKE
%Europe/Berlin %953 %2005, 23:52
mja...
Ik vond de splash mooi en alle animatie elementen ook.
Maar de rest... kweet niet.
Het is niet een geheel, of het spreekt me niet aan.
Kan het niet zo 1,2,3 omschrijven. :)
Cottelletje
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:10
zeer nette en overzichtelijke site vind ik proficiat
bart-c
%Europe/Berlin %981 %2005, 00:33
Nette site, mooie animaties. Ben benieuwd hoe dat effect in de "intro" gedaan is, dus als je daar een of twee dingen over kwijt zou willen, graag! :D
Bart-c
esparadrapo
%Europe/Berlin %370 %2005, 09:53
hoi
lekker, de animatie vind ik echt mooi en natuurlijk de intro vind ik echt zot.
maar ik sluit me aan bij Bdisoke, ik mis er wel iets.
maar goe bezig, deftig sitetje(y)
greetz
billow99
%Europe/Berlin %407 %2005, 10:47
Erg stoere intro, ben zoals alle anderen benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Verder wel eens met de kritiek over de popups. Daarnaast vond ik de agenda een beetje onoverzichtelijk wat betreft de navigatie. Je hebt de techniek behoorlijk onder controle, maar design-wise mag ie van mij wel wat vetter, iets meer detail. Font-gebruik helemaal prima.
Succes ermee
billow99
corpilat
%Europe/Berlin %460 %2005, 12:02
Ik vind het eigenlijk helemaal niks. De animatie zijn leuk gedaan maar ik ik krijg het gevoel dat ze erin zitten om er toch nog iets van maken. Het menu hangt er wat los bij en ik vind het te somber. Het in en uit faden van de foto's vind ik leuk maar ik vind de teksten er dan weer niet inpassen.
Het heeft zeker potentie maar het is gewoon allemaal net niet
Brinky
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:46
Ik ben het met BDisOKE & corpilat eens. Het heeft idd niet echt een geheel...
Bij bijv home, verhuur, djs & vacatures gebruik je een bepaald 'weggepoetst' effect rond de fotos. En dan bij contact staan die dj's in een rijtje met normale fotos.
Dat 'weggepoetste' effect van de fots vind ik ook niet echt prettig om naar te kijken. Bij 'home' heb je het bijv wel goed gedaan, loopt het mooi over maar bij andere paginas niet.
En het geeft me ook niet de indruk van een R&B Club..
Bij intro staat 'majesticlounge' ook in een bepaald lettertype, maar als ik dan op de website komt staat er rechtboven onder het logo 'majestic' in een weer andere lettertype.
De animaties die hebt gemaakt zijn zeker wel mooi :) Heb je die in aftereffect gemaakt?
Splashscreen is ook tof zeg :) Het ziet er allemaal zeker wel goed uit maar misschien kun je naar die punten hierboven & tips van andere kijken? :)
Superjoep
%Europe/Berlin %534 %2005, 13:50
Die splash is inderdaad zeer mooi. Maar vraag me af of deze hele stijl wel bij deze club past. De stijl deed me meteen denken aan "Misteryland" en ik had hardcore feesten in mijn hoofd..
Niet goed lijkt me, die associaties.
Verder vind ik het menu echt helemaal niet mooi. Het is hartstikke recht, terwijl die splash juist zulke misterieuze vormen heeft. En die onOver animatie veranderd daar vrij weinig aan.
Dan ging ik eens even naar de gallery kijken, en die vond ik verdacht veel lijken op: http://www.2ice.fr/gallery/ de gallery die Nils gemaakt heeft.
Waar heb je die gallery vandaan als ik vragen mag?
Verder is met de gallery niets mis hoor. Hij ziet er super uit, ik vraag me alleen af in hoeverre dit gewoon niet overgenomen is..
Ik zou als ik jou was nog eens even naar het geheel van de site kijken, en of het wel precies bij de doelgroep en de club zelf past :)
Succes ermee!
The Doctor
%Europe/Berlin %550 %2005, 14:12
Wat een reacties zeg :D
De animaties zijn inderdaad met After Effects gemaakt. De intro op de splash pagina is gemaakt met Trapcode Particulair. De buttons zijn gemaakt met Trapcode 3D Stroke.
Voor meer info www.trapcode.com.
De gallery komt van www.imageVuex.com vandaan. Dus misschien kan je bij Nils aankloppen en aan hem vragen in hoeverre hij zijn gallery heeft overgenomen ;)
De stijl van de club is R&B Lounge, dus lekker chill en smooth. Bij hardcore denk ik meer aan de stijl van b.v. www.ministry.nl.
Er zijn trouwens twee pagina's die openen in een ander venster, ik snap niet dat bepaalde mensen het over alle vensters hebben...
Ik zal jullie suggesties in acht nemen, in ieder geval hartelijk bedankt.
TheDutch
%Europe/Berlin %638 %2005, 16:19
Het vloekt een beetje met elkaar. After Effects spul is redelijk goed maar de rest ziet er zo "slecht" uit. Ik zou het graag meer als een eenheid willen zien, dat doe ik nu niet :).
Mitch
%Europe/Berlin %654 %2005, 16:42
Hmm tja nu moet ik zeggen dat orgineel percentage wel op 0% staat hoor, met die portfolio die je ergens anders vandaan hebt. En eigenlijk ben ik het er wel mee eens dat er niet echt een thema omheen zit.
Pointer
%Europe/Berlin %675 %2005, 17:12
De combinatie wat je zelf gemaakt het met het overige - agenda/gallery - zit een groot verschil in.
Sommige buttons blijven steken. werken soms niet. mbt je eigen gedeelte.
In de gallery en agenda zit "smooth" stuff tussen.
Hoewel het op sommige vlakken een beetje te is. Waarbij een beginnend webgebruiker helemaal niet uit zou komen.
Pointer
%Europe/Berlin %677 %2005, 17:15
Toch wel de moeite om keer kijkje te nemen bij die tent.
Loopt heerlijk spul rond ;)
The Doctor
%Europe/Berlin %971 %2005, 00:19
Hmm tja nu moet ik zeggen dat orgineel percentage wel op 0% staat hoor, met die portfolio die je ergens anders vandaan hebt. En eigenlijk ben ik het er wel mee eens dat er niet echt een thema omheen zit.
Portfolio? Sorry maar volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar. Let wel op wat je zegt.
The Doctor
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:20
Toch wel de moeite om keer kijkje te nemen bij die tent.
Loopt heerlijk spul rond ;)
:D Ik heb in ieder geval je aandacht weten te trekken ;)
WernerL
%Europe/Berlin %994 %2005, 00:51
Waar zit de "ram de muziek uit" knop?
Verder ben ik het er mee eens dat het irritant is dat elk menuitem in nieuw venster opent.
Maar wel nette site. ;)
//edit
"ram de muziek uit" knop found. :D
Niek_M
%Europe/Berlin %074 %2005, 02:47
Ik vind de stijl van de website wel erg gaaf!
Maar het is inderdaad ten twijfel te trekken of je dit moest nemen voor een R & B/hip-hop club.
Maar voor de rest wel erg cool, en trapcode spul is erg goed!! :)
refresh
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:45
Hey, ben beetje nieuw een flash hoe heb je dat gedaan met die foto's. heb je ze 1 voor 1 ingevoegd of heb. Of ligt het een stuk simpeler want lijkt me erg veel werk.
Ben zelf namelijk ook met een foto gallerij bezig.
The Doctor
%Europe/Berlin %572 %2005, 14:44
Hey, ben beetje nieuw een flash hoe heb je dat gedaan met die foto's. heb je ze 1 voor 1 ingevoegd of heb. Of ligt het een stuk simpeler want lijkt me erg veel werk.
Ben zelf namelijk ook met een foto gallerij bezig.
www.imageVuex.com ;)
refresh
%Europe/Berlin %641 %2005, 16:23
TNX ga zeker eens ff uitzoeken!
Mitch
%Europe/Berlin %706 %2005, 17:56
Portfolio? Sorry maar volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar. Let wel op wat je zegt.
Ik bedoelde die foto verzameling :D maar ik vind het nu wel tegen vallen, kwa design heb je zelf bijna niets toegevoegd.
Maar die after effect effecten zijn nog steeds goed hoor ;)
refresh
%Europe/Berlin %814 %2005, 20:32
hehe . Dat imageveu lutk niet echt. volgensmij werkt die niet op een lycos account :')
mech7
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:31
Intro is het mooiste.. de site zelf vind ik niet echt zo super.. de achtergrond kleur zou ik beetje zelfdde stijl houden ook groen, en de buttons mischien wat beter integreren, nu zijn het beetje losse onderdelen van de site.
The Freshmaker
%Europe/Berlin %834 %2005, 21:01
Kan iemand mij aan Imageveu helpen?
flashfreak
%Europe/Berlin %887 %2005, 22:18
is dit niet vragen voor illigale activiteiten?
Zie forum regels!
Justinski
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:45
Ik wil dat soort after effects dingetjes ook op m'n site, zijn daar geen tutorials voor
om dat soort animaties te maken en goed in flash te laten werken?
edit: laat maar, op Trapcode.com zelf staan ook tutorials :I
The Doctor
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:46
Kan iemand mij aan Imageveu helpen?
Je kan het gewoon kopen ;)
www.imagevuex.com
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.