PDA

Volledige versie bekijken : sound mute probleem

heretic
%Europe/Berlin %062 %2009, 02:29
Hey,

Ik heb een probleem met het muten van geluid op mijn website. Mijn site is een flash site met een achtergrondlied dat wordt ingeladen en afgespeeld dmv dit (komt btw van een tutorial ergens):

coolTune = new Sound (soundLoader);
coolTune.loadSound("song.mp3", true);Het lied wordt dan dus ingeladen. Maar het probleem is eigenlijk dat ik ergens verder op mijn site een filmpje heb laten inladen met een playbackcomponent en wanneer ik dan op de muteknop van mijn site klik wordt ook het filmpje gemute en ze samen laten spelen klinkt echt vreselijk.

Weet iemand een manier waarop ik dat liedje "song.mp3" alleen kan laten muten? Ik heb btw echt al veel gezocht op google en hier op deze site, maar toch niet echt iets concreet gevonden.

Alvast bedankt,
Mathias

Jan
%Europe/Berlin %071 %2009, 02:43
Weet iemand een manier waarop ik dat liedje "song.mp3" alleen kan laten muten?
http://www.flashfocus.nl/forum/showpost.php?p=357655&postcount=2

Groeten;
Jan

heretic
%Europe/Berlin %074 %2009, 02:46
is dit ook mogelijk met as2?

Jan
%Europe/Berlin %074 %2009, 02:47
is dit ook mogelijk met as2?
Het IS as2. Anders zou ik het toch niet in deze rubriek plaatsen... :)

Toon anders wat meer script. Zoals die mute knop etc.

Groeten;
Jan

heretic
%Europe/Berlin %075 %2009, 02:48
Ah, sorry, er stond gwn boven beide codes as3... Mijn excuses.

Jan
%Europe/Berlin %081 %2009, 02:57
Ah, sorry, er stond gwn boven beide codes as3... Mijn excuses.
Het nieuwe forum gebruik [ as] [ /as] voor AS3 en [ as2] [ /as2] voor AS2.
Maar alle oude posts uit de actionscript2 rubriek hadden gewoon [as] vroeger en met de omzetting naar het nieuwe forum staat daardoor dus nu overal helaas AS3 boven.

Had ik zelf niet aan gedacht. Zal het even aanpassen voor alle duidelijkheid in die post.

Goed opgemerkt. :) (Nou zelf nog de juiste tags rond je script plaatsen... ;) AS2 ipv CODE. )

Groeten;
Jan