PDA

Volledige versie bekijken : problemen flashplayer 8

akira
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:05
hallo iedereen ik heb hier een site gemaakt met flash8 , maar de textbuttons kunnen niet worden gelezen door de player7, mijn vraag is nu hoe kan ik de bezoeker een popup laten krijgen om up te daten naar de versie8? in de html code wordt ervoor gezorgd dat dit gebeurd voor de versie 7 en heb dit veranderd naar de versie8 , maar het werkt enkel als iemand nog geen player heeft , dan krijgt ie het venster waarin gevraagd wordt of ie de player8 wilt installeren, doch als er al een versie7 geinstalleerd staat krijgt die persoon het venster niet te zien voor de upgrade naar de versie 8?
iemand suggesties aub?

tnx

akira

fons
%Europe/Berlin %596 %2005, 15:19
als je een swf voor in F8 hebt gemaakt en die zo hebt geexporteerd kan die met F7 player niet worden bekenen (dacht ik toch) en wordt de player gedownload. (express install- afschrikwekkend voor sommige surfers)

op Macromedia is er ergens een voorbeeld, tutorial dat het detecteren van de goede player ( in dit geval de 8 ) met javascript doet, in geval van geen player, te oude player, javascript uitgezet.... alles neemt het onder handen.

http://www.macromedia.com/software/flashplayer/download/detection_kit/

akira
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:26
ow ok thnx