Volledige versie bekijken : Flash en non-IE browsers
kolnedra
%Europe/Berlin %565 %2005, 14:34
Open www.freekvanhaagen.nl (niet mijn werk) met IE en daarna met firefox (lager dan v1.5) of opera (elke versie) en vreemd genoeg laat IE wel de images zien binnenin de frame en bovengenoemde andere browsers niet.
Het is een flash 7 swfje en heb hem zowel met flash8 en flash mx2004 ge-publisht, geen van beiden gaf het gewenste resultaat. Hij laadt het plaatje, maar het scherm blijft die lelijke kleur groen houden. Kan hem daarentegen wel "gewoon" resizen.
sidenote:
Firefox 1.5 beta laat wel de plaatjes zien, alleen bij iemand die firefox 1.0.x gebruikt geen plaatjes te bekennen in de middelste frame.
Iemand die hetzelfde ziet (of niet ziet in dit geval), of weet hoe ik dit kan oplossen zonder browser updates.
Thierry
%Europe/Berlin %672 %2005, 17:09
Ik heb Firefox 1.0.7 en die laat de plaatjes WEL zien ;)
kolnedra
%Europe/Berlin %674 %2005, 17:11
Ja ik heb het probleem al gevonden.
Hij exporteert de flash als zijnde een flash8 swfje, alleen ik geef toch duidelijk aan dat ik een 7.0 versie wil, open hem zelfs in het (outdated) flash mx2004.
En firefox / opera miste de flash8 plugins.
Heb het probleem wel gevonden, snap alleen niet waarom hij er een flash8 document van maakt, iemand die hier ook problemen mee heeft in mx 2004?
marima
%Europe/Berlin %947 %2005, 23:44
Ik ben er ook al tegenaan gelopen dat swf's in versie 8 opgeslagen niet helemaal te zien zijn in FF en Opera.
Waardeloos omdat nou juist de grafische verbeteringen in flash 8 hierdoor wegvallen als je een fla voor flashplayer 7 moet opslaan.
Ik zat vanavond zelf bij iemand op een pc waar ik de tekst van een swf niet eens te zien kreeg in IE op XP met SP2.
Wellicht dat in versie 9 dit probleem is opgelost? Ik hoop het.
En ik zie bij jou in Opera inderdaad geen plaatjes Kolnedra, Netscape laat mij de player upgraden, maar dat werkt niet, dus daar kom ik niet verder dan de upgradepagina.
kolnedra
%Europe/Berlin %323 %2005, 08:45
Snap er geen hol van, het is een flash8 swfje, alleen ik heb 100% zeker hem met MX2004 ge-exporteerd als flash7
Thierry
%Europe/Berlin %501 %2005, 13:01
Misschien dat als je je .fla opslaat onder een andere naam en dat je dan je swf'je exporteert als 7.0... misschien dat dat werkt :S
marima
%Europe/Berlin %837 %2005, 21:05
Is het misschien zo dat je de plaatjes als externe swf inlaadt?
En weet je wel zeker dat je die als flash 7 hebt geëxporteerd? Al je externe swf's even checken?
De rest is overigens als flash 6 opgeslagen ;-)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.