PDA

Volledige versie bekijken : 3ds max WIP

sjefff
%Europe/Berlin %770 %2005, 19:29
Eeyz ik probeer voor mijn nieuwe site een poppetje te maken in 3d die ik getekend heb, ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden tot nu toe, en ik zou willen vragen hoe je 2 dingen aan elkaar maakt, het hoofd en lichaam moeten toch ooit aan elkaar.

het is gemaakt in 3ds max.

mzzl jeffry

wizznick
%Europe/Berlin %444 %2005, 11:40
Bedoel je met aan elkaar maken dat het uit 2 objecten bestaat? als dat zo is, selecteer dan beide objecten, druk op het hamertje ergens rechtsboven in beeld. Dan kun je klikken op "Collapse". Druk daar op. Daar onder komt nu een button te staan met: "Collapse selected"

Klaar!

flapzucht
%Europe/Berlin %678 %2005, 17:16
het lijkt een beetje fake zo, ik zie zo het gebruik van nurbs.
ik neem aan dat je dit hebt gemaakt d.m.v. cube modelling, in dat geval moet je alles proberen uit 1 geheel te halen om het zo mooi mogelijk te maken.
een grotere aanrader is voor zo'n soort personage polygon modelling te gebruiken.

BDisOKE
%Europe/Berlin %686 %2005, 17:27
Ik vind het poppetje een beetje vreemd...
Misschien eerst wat meer schetsen maken daarvoor? :)

sjefff
%Europe/Berlin %697 %2005, 17:44
Update!
ik heb er een andere mond op gezet en het lichaam aan het hoofd gemaakt.

@flapzucht: ik gebruik ook polygon moddeling, ik heb gewoon een box gemaakt, naar een edit. poly gemaakt en toen ge-extruded en sliced.

@BD: ja ik weet het, het is een raar poppetje maar het moet ook niet op een mens lijken.
en mischien als ik het ooit echt serieus ga doen dat ik dan meer tekeningen maak maar nu maak ik gewoon het liefst wat er in me opkomt.

V-Jake
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:28
Mijn mening.....poppetje not cool! ....maar dat is mijn mening?!

Als ik de gemiddelde cartoon kijk zie ik popetjes met meeer body...
Maar ligt eraan wat je er mee wil?!? ;-)

Succes!!

refresh
%Europe/Berlin %902 %2005, 22:39
krijg toch wel een glimlach op men gezicht :P

sjefff
%Europe/Berlin %941 %2005, 23:35
t poppetje is heel anders gemaakt dan ik in mijn hoofd had, maar ik ben met dit poppetje gestopt en ben met iets anders bezig, dit hou ik maar ff voor mezelf totdat het echt een beetje iets moois is.

vistavision
%Europe/Berlin %959 %2005, 00:01
als je nog maar net bezig bent in een 3d programma ziet het er redelijk uit. Het begin is er. Ik raad aan wat tutorials te lezen voor het basic modellen. Wat technieken opdoen enzo. Ik ben zelf ook al een tijdje bezig met die dingen en het gaat steeds beter.