Volledige versie bekijken : Flasplayer menubalk bij losse swf
Smartie
%Europe/Berlin %474 %2005, 12:22
Is het mogelijk op de gehele flashplayer menubalk weg te halen? Ik heb een cd menu gemaakt, maar als ik hem nu publish staat er nog een window omheen, met de tekst "Macromedia Flash Player 8". Deze window wil ik dus weg hebben, zonder mijn swf full screen te moeten draaien. Ik heb al Stage.showMenu=fase; gebruikt. Dus dat gedeelte wordt niet meer weergegeven. Als ik de tekst in het window kan wijzigen vind ik dat ook best.
pulletje
%Europe/Berlin %476 %2005, 12:25
helaas!, Dit is is iets dat je nooit weg zult krijgen (er moeten natuurlijk ook wel enige credits blijven voor flash he! ;) )
pulletje
%Europe/Berlin %479 %2005, 12:30
oeps effe te snel gelezen!! ik dacht dat je het menu bedoelde stage.showmenu slaat namelijk op het menu als je rechtermuisklik hebt gedaan. maar wat jij eigenlijk bedoeld is de omlijning (zal ik maar zeggen) van de player. die krijg je weg op het moment dat je je swf in een html file zet. dan zul je dat allemaal niet meer zien. draai je de swf apart, dan zul je het altijd blijven zien. een swf is namelijk geen programma (je kunt het eigenlijk vergelijken met een word document. de swf is het document en flash player is het programma wat dat document kan lezen)
TheDutch
%Europe/Berlin %484 %2005, 12:37
Je kunt ook een programma gebruiken zoals Zinc (http://www.multidmedia.com). Die maakt van je SWF een projector bestand en naast de 700 extra fscommands die je kunt gebruiken, kan je ook de projector helemaal skinnen :).
Roenes
%Europe/Berlin %592 %2005, 15:12
oeps effe te snel gelezen!! ik dacht dat je het menu bedoelde stage.showmenu slaat namelijk op het menu als je rechtermuisklik hebt gedaan. maar wat jij eigenlijk bedoeld is de omlijning (zal ik maar zeggen) van de player.Ehmz, dit klopt niet helemaal wat je zegt pulletje. Stage.showMenu heeft zowel invloed op het rechtermuisknop menu als het menu bovenin de projector. Beide gaan op deze manier weg. Wil je alleen het rechtermuisknop menu weghalen in een projector, dan moet je werken met de ContextMenu class :)
Anyway, Smartie jij zei tegen mij niet dat ook die hele onlijning weg moest :p Dat kan idd niet met de showMenu variant. Dan zul je idd een programma als Zinc moeten gebruiken.
Ik vraag me af wanneer het vanuit flash zelf mogelijk wordt. Zou toch wel handig zijn :)
Smartie
%Europe/Berlin %606 %2005, 15:32
Anyway, Smartie jij zei tegen mij niet dat ook die hele onlijning weg moest :p
Dat verzon ik eigenlijk ook pas later :p
Ik zal eens gaan kijken wat ik met dat progje allemaal kan doen. Iig bedankt allemaal.
Gebruiker 99
%Europe/Berlin %631 %2005, 16:09
Bedoel je zoiets : http://school.swc-wraiths.com/projecten/warpzone.exe ?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.