PDA

Volledige versie bekijken : Plasma

peppie
%Europe/Berlin %439 %2005, 11:32
hey ik wil graag animaties vanuit plasma naar flash brengen alleen weet iemand waar ik plasma kan downloaden?? kan het op p2p ook nergens vinden.

Mitch
%Europe/Berlin %465 %2005, 12:10
Wat is plasma voor een programma?

mech7
%Europe/Berlin %467 %2005, 12:12
Plasma development is gestopt... Dus het is nergens meer te koop ^_^ mischien 2de hands.. er zijn verscheidene 3d progs met flash renderer... dus er is ook niet echt meer een nut voor.

peppie
%Europe/Berlin %514 %2005, 13:21
ja maar je kan het tog zeker nog wel ergens downloaden?

Mitch
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:38
Uit de regels:

"Het plaatsen of promoten van illegale zaken, zoals illegale software, links, cracks en serials etc., is verboden. Topics of posts die hierover gaan of die schijn opwekken zullen onmiddellijk worden verwijderd!"

Je zou het kunnen proberen op ebay ofzo om 2de hands te kopen.

peppie
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:51
Ok Thnx Iig

Bart
%Europe/Berlin %467 %2005, 12:13
Kijk dat is nou eens goede controle, mitch!!

RenderingRebel
%Europe/Berlin %476 %2005, 12:26
Als er toch geen support meer voor is kan je het netzogoed downloaden ;)

Dopefish
%Europe/Berlin %660 %2005, 15:51
ja download het gewoon illigaal... (grapje)

mij lijkt dat die software dan wel is vrijgegeven?
Dat is ook gebeurt met GTA 1 en 2

mech7
%Europe/Berlin %870 %2005, 20:53
Umm nee dat doen ze niet.. op hun site staat ook dat ze in de toekomst ooit nog welleens wat zullen maken..

maareh Win98 is toch ook niet gratis.

Btw ik heb plasma ook nog op oud ceedeetje.. maar zo indrukwekkend is het niet hoor ^_^ je kan beter ff normal 3d appje nemen met vector render.. Cinema4d, Maya, Max tegewoordig ook geloof ik :)

edit* Zou ook zeker niet mijn tijd gaan verspillen met het leren van een dood appje :)

Mario63
%Europe/Berlin %935 %2005, 22:27
Beter laat dan nooit. Check de volgende url http://www.erain.com/ en down een trail van Swift 3d. De advanced modeler van het progje lijkt in de verte, door samengeknepen ogen waarvan een dicht, op 3D MAX. Suc6...

maico
%Europe/Berlin %507 %2006, 13:11
Sorry, ff Topicbump.. :P

Umm nee dat doen ze niet.. op hun site staat ook dat ze in de toekomst ooit
edit* Zou ook zeker niet mijn tijd gaan verspillen met het leren van een dood appje :)
"Dood"... Akkoord dat het vrij nutteloos is om een dode app te leren, maar de volledige interface is welliswaar dezelfde als die van 3dS Max 3... Het development werd stopgezet nadat Discreet overgekocht werd door AutoDesk, voorheen was het enkel Discreet, nu is ze een dochteronderneming van AutoDesk. Bij mijn weten is het zo nutteloos niet om die app te bemachtigen en te gebruiken, de werking ervan is zoals 3Ds Max, de interface ook.. Enkel kan het renderen naar swfs, swf en shockwave.. :)

mech7
%Europe/Berlin %521 %2006, 13:30
Als je dit zo belangrijk vindt ben je beter af met de plugin van erain.. dat wordt tenminste nog verkocht en ontwikkeld.

maar de volledige interface is welliswaar dezelfde als die van 3dS Max 3