Volledige versie bekijken : Dé zomercompetitie: Bugs - een wondere wereld vol beestjes
Mr. Black
%Europe/Berlin %688 %2009, 17:31
Maak een afbeelding, animatie of applicatie/game waarin beestjes duidelijk de hoofdrol spelen. Geval afbeelding: blijf reëel qua afmetingen. Geval animatie: blijf reëel qua lengte. Geval applicatie/game: blijf reëel qua duidelijkheid. That's all!http://www.flashfocus.nl/media/competities/zomercompetitie_bugs/newsitem_header.jpgBeestjes
Beestjes fascineren ons. Ze zijn altijd en overal om ons heen. Ze waren hier eerder dan wij en zullen waarschijnlijk ook nog langer blijven ook. Zonder deze kleine grootschalige organismen waren wij er vandaag de dag niet eens geweest. Zonder 'hen' geen 'ons'.
En dit blijkt ook maar weer uit het feit dat er ieder jaar miljarden uit wordt gegeven aan onderzoek naar hun levenswijzen. Ze blijken slimmer te zijn dan we aanvankelijk dachten, en krachtiger dan we ons ooit hadden durven in te beelden. Ongelooflijk interessant.
De competitie
De competitie van deze zomer heeft dan ook als thema 'Bugs - een wondere wereld vol beestjes'. En met sponsors als Adobe (http://www.adobe.nl), Publish.nl (http://www.publish.nl), Soleus (http://www.soleus.nu) en TransIP (http://www.transip.nl) loopt het totale prijzengeld op tot meer dan €2000! Wat te denken van een Adobe CS4 Design Premium pakket, 3 jaarabonnementen van Publish of Adobe Flash CS4? Iedereen mag meedoen op zijn eigen manier. Maak simpelweg iets met beestjes erin verwerkt - en dat kan op oneindig veel manieren. :)
De inzending
Maak een afbeelding, animatie of applicatie/game waarin beestjes* duidelijk de hoofdrol spelen.
Geval afbeelding: blijf reëel qua afmetingen.
Geval animatie: blijf reëel qua lengte.
Geval applicatie/game: blijf reëel qua duidelijkheid.
*Het gaat hier om bugs / beestjes / insecten
Voorbeelden: Spinnen, rupsen, vlinders, kikkervisjes, vliegen, mieren...
Dus niet: vissen, hamsters (en andere huisdieren), vogels, muizen...
That's all! Leef je verder uit. :D
Als je wat moois hebt geproduceerd, kan je dat via de speciale competitiepagina (http://www.flashfocus.nl/?page=competitions) opsturen!
http://www.flashfocus.nl/media/competities/zomercompetitie_bugs/teaser_cs4.jpgDe prijzen
1e prijs: Adobe CS4 Design Premium, een jaarabonnement van Publish, 1 jaar gratis VPS bij Soleus én een t-shirt van FlashFocus
2e prijs: Adobe Flash CS4 óf Adobe Flex Builder 3, een jaarabonnement van Publish, een domeinnaam naar keuze met een webhosting pico pakket bij TransIP én een t-shirt van FlashFocus
3e prijs: Een jaarabonnement van Publish, een domeinnaam naar keuze met een webhosting pico pakket bij TransIP én een t-shirt van FlashFocus
4e t/m 10e prijs: Een t-shirt van FlashFocus
De jury
De jury zal bestaan uit Aral Balkan (http://www.aralbalkan.com), Peter Elst (http://www.peterelst.com), Quinten Beek (http://www.queek.nl/) (MediaMonks), Bert Hagendoorn (http://www.berthagendoorn.nl/) (AUG/Adobe) en Elbert Niezen (http://www.elbertniezen.nl/) (Vi-er). Zij zullen na de deadline alle inzendingen bekijken en beoordelen op de volgende criteria: concept, originaliteit, techniek/moeilijkheid, uiterlijk en zomers en beestig gevoel. Zorg dus dat je inzending hoog gaat scoren op deze punten! :)
De data
Vandaag gaat de competitie van start, 31 augustus is de uiterlijke inleverdatum en 7 september worden de winnaars bekend gemaakt.
Wij houden ons het recht voor om deze regels op ieder moment te wijzigen. Typefouten voorbehouden.
Enfin, genoeg informatie. Aan de slag allemaal!
Good luck. :D
Midas
%Europe/Berlin %809 %2009, 20:26
Yes!! Ik doe mee! :D
Ik weet al wat. :)
W0utR
%Europe/Berlin %870 %2009, 21:53
Tof onderwerp en toffe prijzen.
Als ik iets leuk vind doe ik ook zeker mee!
e.l.dam
%Europe/Berlin %935 %2009, 23:26
*gaat druk iets verzinnen* kan wel wat prijzen gebruiken ;)
Doc
%Europe/Berlin %940 %2009, 23:33
ooow weer een erg leuke compo!
Ik ben benieuwd of ik iets leuks kan verzinnen & iets erbij kan maken :)
Koen!
%Europe/Berlin %568 %2009, 14:38
(ben net terug van vakantie, dus ik zie dit nu pas)
Tof! Ik ga ook meedoen als ik de tijd kan vinden! :D
e.l.dam
%Europe/Berlin %933 %2009, 23:23
Hoe vaak mag je mee doen? 'k Heb namelijk nog wel een spelletje liggen (hmm, met krabbetjes in de hoofdrol, valt dat onder bugs? vast niet... dan moet ik hem aanpassen... ;)), anyway, wil ook meedoen met jaspermuts. Mag je meerdere zaken insturen?
Harmke
%Europe/Berlin %438 %2009, 11:30
Wordt er nog onderscheid gemaakt tussen animatie, graphic en applicatie in de jurering? Deze lijken mij namelijk best wel moeilijk met elkaar te vergelijken.
Mr. Black
%Europe/Berlin %635 %2009, 16:15
@EDam: meerdere inzendingen zijn toegestaan, er kan er echter slechts één meedingen naar de prijzen. :)
@crazygirlharmke: er wordt verder geen onderscheid gemaakt, dus jureren wordt inderdaad een lastige taak. Er zijn wel vijf criteria bedacht om het wat makkelijker te maken. :)
Flashingback
%Europe/Berlin %665 %2009, 16:57
Persoonlijk vind ik het onderwerp beestjes nogal verwarrend. Voor mij is een beestje ook een konijn of een hamster. Maar aangezien het een vertaling is van bugs denk ik dat het dus om insecten, larven, spinnen en dergelijke moet gaan. Kunnen jullie het iets duidelijker omschrijven?
PsK
%Europe/Berlin %801 %2009, 20:14
Persoonlijk vind ik het onderwerp beestjes nogal verwarrend. Voor mij is een beestje ook een konijn of een hamster.
Ik trek het woordenboek (http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=beestje+) er even bij voor een persoonlijke opheldering. ;)
beest·je het; o -s klein beest, bv. insect
.Tine.
%Europe/Berlin %929 %2009, 23:18
klein beest
Kan dus ook een konijntje zijn :D
Ea.Z
%Europe/Berlin %935 %2009, 23:27
Als jouw konijn onder de categorie 'bugs' valt... ;)
.Tine.
%Europe/Berlin %941 %2009, 23:35
Als jouw konijn onder de categorie 'bugs' valt... ;)
Aja, Bugs Bunny :D
e.l.dam
%Europe/Berlin %473 %2009, 12:21
@EDam: meerdere inzendingen zijn toegestaan, er kan er echter slechts één meedingen naar de prijzen. :)
Beetje zeuren hoor, maar:
1. Ik stuur x dingen in en moet aangeven welke ik wil laten beoordelen voor de battle?
2. Ik stuur x dingen in en ze worden allen beoordeeld, maar ik kan maximaal 1 prijs winnen?
Tha Narie
%Europe/Berlin %539 %2009, 13:56
punt 1 zou weinig zin hebben, waarom zou je er meerdere dingen inzenden als je zelf aangeeft welke beoordeeld moet worden :)
e.l.dam
%Europe/Berlin %584 %2009, 15:02
Om stoer te doen... ik weet het niet ;) Goed punt :)
Dan ga ik sowieso een oude game van mij een beetje ombouwen zodat ik hem kan insturen, en mocht ik nog een ander leuk idee krijgen... :D
Midas
%Europe/Berlin %872 %2009, 21:57
Ik heb het topic het label 'bug' gegeven.
VAW
%Europe/Berlin %463 %2009, 12:07
Ik wil nu niet lastig doen, maar geef nu alsjeblieft eens een duidelijke omschrijving van jullie beestjes? Ik denk dat ondertussen nu wel duidelijk is dat dit niet voor iedereen hetzelfde is. Ik wil geen dagen werk steken in een project om dan later te horen te krijgen dat ik zelfs niet eens beoordeeld wordt...
BDisOKE
%Europe/Berlin %409 %2009, 10:49
Een beestje is een beestje, dus maak gewoon wat je wilt... zou ik denken. :)
Ik ga eens kijken of ik tijd kan maken, leuk thema en leuke prijzen!
Tha Narie
%Europe/Berlin %428 %2009, 11:17
Het gaat hier om bugs / beestjes / insecten :)
xxx
%Europe/Berlin %985 %2009, 00:39
Wanneer kan ik wat plaatsen? en waar? of is die link nog niet gezet(ik las iet over dat het nog niet gezet was)
PsK
%Europe/Berlin %333 %2009, 08:59
Als je wat moois hebt geproduceerd, kan je dat via de speciale competitiepagina opsturen, die binnenkort online komt!
Word hard aan gewerkt. :)
e.l.dam
%Europe/Berlin %366 %2009, 09:47
Het gaat hier om bugs / beestjes / insecten :)
Genoeg mensen die wandelende takken hebben als huisdier hoor! Maar nee, *vervelend*, denk dat iedereen het nu wel snapt :P
;)
'k Ga vandaag/morgen beginnen met mijn game met krabben om te bouwen naar iets met spinnen en vlinders (Y) :P
Gollum
%Europe/Berlin %479 %2009, 12:30
Leuke competitie.
Krijg er wel jeuk van op een of andere manier, mmm.
e.l.dam
%Europe/Berlin %638 %2009, 16:19
Ik kan me even niet inhouden:
Wat een k*t competitie! Kun je niet gewoon iets doen met robots, die kan ik tenminste vierkant tekenen! :P Frustrerend, niet kunnen tekenen en toch iets dynamisch als diertjes willen tekenen... ;)
We komen er wel uit! :D
nancy_kelpie
%Europe/Berlin %645 %2009, 16:29
Mag een slak ook? Alsjeblieeeeeeft :D
Is ook een vies, klein beestje, toch? (maar geen insect, dus ik twijfel even)
Als slak mag doe ik ook mee :)
Tha Narie
%Europe/Berlin %664 %2009, 16:56
Een slak is ook redelijk insekterig, dus dat mag ook wat mij betreft.
(Spinnen zijn eigenlijk ook geen insecten, maar dat is ook goed genoeg.)
e.l.dam
%Europe/Berlin %712 %2009, 18:06
Hmm, is het toch te lastig, die definitie ;)
Wij zijn begonnen met een "mieren en bijen" (in het design doc staat de opmerking al "waarom mieren en bijen die oorlog hebben?", dus als iemand een goed verhaal heeft... mijn oplossing is iets wat wazig ;)), volgens wiki allebei insecten, dus ik ben blij :P
Harmke
%Europe/Berlin %826 %2009, 20:50
Ik kan me even niet inhouden:
Ik lees her en der dat er mensen zijn die "nog iets hebben liggen"...
Kom op zeg mensen niet zo lui :P
I know, het is niet tegen de regels, maar well... voor een Adobe CS4 pakket kan je toch wel iets meer doen dan wat te recyclen dat je al hebt?
Natuurlijk moet ieder het voor zich weten, maar na ja k wilde het even kwijt :)
e.l.dam
%Europe/Berlin %833 %2009, 20:59
Ho stop wacht :P ;)
'k Heb iets liggen wat leuk is, veel tijd in zit maar veel beter kan naar mijn idee, dus dat kan ik mooi pimpen, en ik heb het origineel ook zelf gemaakt. Anyway, dikke kans dat ik het niet meer voor elkaar krijg, want we gaan ook proberen een heel nieuwe game te bouwen en dat wordt krap in 3 weken :P
.Tine.
%Europe/Berlin %747 %2009, 18:55
Jammer dat er geen prijs is per onderdeel (afbeelding, animatie, game,...). Ik vind dat je deze helemaal niet met elkaar kan vergelijken.
Ea.Z
%Europe/Berlin %782 %2009, 19:46
Hmz...
Hoeveel categorieen stel je dan voor? 5-10-20
En wat denk je? Gaan we dan ook maar ff 20 Design Premium pakketten uitdelen? ;)
Je merkt dus al waar het schoentje wringt ;)
e.l.dam
%Europe/Berlin %794 %2009, 20:03
Nou Ea.Z, als je dat zou willen doen, zou ik wel waarderen, want dan maak ik weer iets meer kans!
;)
Ps: beta en demo versies van spellen mogen toch gewoon? Snap dat waardering dan minder wordt sowieso, maar ik vrees een beetje of we het af gaan krijgen :P
.Tine.
%Europe/Berlin %809 %2009, 20:26
Hmz...
Hoeveel categorieen stel je dan voor? 5-10-20
En wat denk je? Gaan we dan ook maar ff 20 Design Premium pakketten uitdelen? ;)
Je merkt dus al waar het schoentje wringt ;)
Nee nee, zo bedoel ik het niet :D
3 categorieën zijn genoeg!
Ik bedoel gewoon, als je 'maar' een afbeelding maakt, scoor je sowieso al minder op de categorie techniek/moeilijkheid dan iemand die de skills heeft om een uitgebreide game te maken...
Of wordt er apart gejureerd op de 3 categorieën?
Ea.Z
%Europe/Berlin %865 %2009, 21:46
De (externe) juryleden zullen op meerdere criteria moeten jureren, dat wel. Maar echt 3 categorieen zal niet lukken.
Verder ben ik van mening dat het principe 'een beeld zegt meer dan 1000 woorden' ook geldt als het gaat over games vs image.
Persoonlijk denk ik dan dat 'Photoshoppen' nogal onderschat wordt tov Actionscripten en omgekeerd. Het is niet omdat ik een game kan scripten dat ik daarvoor 'meer skill' heb gebruikt, of meer kans maak om te scoren. Er kunnen bugs zijn, gebruiksvriendelijkheid problemen, slechte graphics etc...
Terwijl je voor een image gewoon '1 frame' hebt die je ten alle tijde perfect kunt bekijken.
Op die manier kan het dan wel 'makkelijker' zijn om te 'Shoppen'. Aan de andere kant moet de designer wel maken dat zijn beeld echt wel mindblowing is; tenslotte is er mss een concurrent die een coole interactieve game heeft gemaakt, of een animatie... of een video.. ;)
De juryleden zijn dan ook erg uiteenlopende mensen, met als resultaat dat iedereen de focus wel ergens anders zal liggen hebben ;)
Ik hoop dat dit wel duidelijk maakt dat iedereen gelijke kansen zal krijgen, ongeacht welk soort project hij/zij zal brengen ;)
brrr
%Europe/Berlin %403 %2009, 10:40
lijkt me een coole contest!
ik tracht er ook werk van te maken.
nancy_kelpie
%Europe/Berlin %493 %2009, 12:50
Ik vind het wel eerlijk hoor! :) Misschien lastig jureren, maar wel eerlijk.
Ik denk dat het meer de angst is voor wat jezelf niet kan. Ik kan niet goed scripten dus denk wel "Hoe kan ik ooit winnen van een super geweldige game?!", maar 3 weken is kort dus een game zal nooit helemaal perfect kunnen worden. De scripters die niet kunnen tekenen zullen denken "Wow, als je 3 weken aan een tekening besteed heb je echt iets perfects", maar dat zal ook wel meevallen :p Het idee voor een tekening verzinnen kan even moeilijk zijn als voor een game. En die moet dus idd opwegen tegen bewegende beelden... dan mag je idd wel 3 weken er aan werken.
.Tine.
%Europe/Berlin %532 %2009, 13:46
Ik vind het wel eerlijk hoor! :) Misschien lastig jureren, maar wel eerlijk.
Heb ik ergens laten vallen dat het niet eerlijk is? ;)
@Ea.Z: merci voor de uitleg
Energy Design
%Europe/Berlin %611 %2009, 15:40
Coole competitie hoor!!
Ik ga zeker mee doen, ben net 2 dagen bezig met me game en wordt denk ik wel tof :)
Ik hoorde al iets dat slakken goed zijn dus lijkt me dat bloedzuigers net zo buggy zijn
Vind het wel tof dat er voor ieder een categorie is. Zo kunnen de ontwerpers hun ding doen en de scripters, en voor de allrounders is het natuurlijk helemaal groot feest :P
e.l.dam
%Europe/Berlin %559 %2009, 14:25
Onze graphics beginnen al ergens op te lijken, dus onze game wordt gewoon vet :P
Of we het redden in 3 weken (want collega gaat begin aug. op vakantie) is de vraag, maar goed, boeie ;) Anders hebben we gewoon een beta versie en later een leuke game ;)
Wuutje
%Europe/Berlin %835 %2009, 21:02
Mag je eigenlijk samenwerken in deze competitie? dus dat je met zijn 2en bijv. 1 spel maakt??
Ea.Z
%Europe/Berlin %902 %2009, 22:39
Ik zou niet weten waarom dat niet mag? Als jullie er maar uit raken hoe jullie de uiteindelijke prijzen zullen delen :p (wij geven namelijk geen extra prijzen weg, afhankelijk van het aantal mensen in een team :p )
smarf
%Europe/Berlin %111 %2009, 03:40
Vette competitie FlashFocus!
En wauwie wat een prijzen!!!!
Ben heel benieuwd wat voor moois er
allemaal gefabriceerd zal worden!!!
Mensen, ik wens jullie een fijne competitie!
Tsjouw!!
SpacemanBoots
%Europe/Berlin %929 %2009, 23:18
Mag je eigenlijk samenwerken in deze competitie?
Ik zou niet weten waarom dat niet mag?
Misschien een beetje oneerlijk tegenover mensen die maar in hun 1tje kunnen mee doen. Het klinkt alsof e.l.dam een bedrijfje in zijn arsenaal heeft :D
Maarja, zoals je al zei, zo kommen we al snel met 20 categorieën te zitten.
Ik heb gisteren me pols lekker gebroken (gebroken-ledematen-categorie :p), dus maar afwachten of ik iets inlever. Succes aan iedereen.
e.l.dam
%Europe/Berlin %932 %2009, 23:22
Geen bedrijf, zeker niet, en ik ben de art-director en ik kan niet zo best tekenen, dus vrees niet ;)
Doen het met z'n tweeën, en d'r komt denk ik hooguit een beta versie uit van onze game. Gaan er later nog wel iets leuks van maken though.
Wuutje
%Europe/Berlin %343 %2009, 09:15
haha :p ik schakel mn crew van 100 man in :D ohnee grapje, wij gaan het ook met z'n tweeën maken.
jaspermuts
%Europe/Berlin %534 %2009, 13:49
Misschien een beetje oneerlijk tegenover mensen die maar in hun 1tje kunnen mee doen.
Die mensen moeten andere mensen zoeken die ook maar in hun eentje kunnen meedoen! Opgeteld kan dat zo in een keer meer dan 1 worden!
brrr
%Europe/Berlin %686 %2009, 17:28
ik animeer een illustratie uit en zou die graag om conceptuele reden in een internetpagina zetten.
kan dit zo, als ik jullie dan de url doorgeef, tellen voor de wedstrijd?
groeten
Tha Narie
%Europe/Berlin %384 %2009, 10:14
Het insturen van de inzending zal via een .zip file gaan, dus je zou de illustratie kunnen bijvoegen :)
e.l.dam
%Europe/Berlin %670 %2009, 17:05
Mogen we uitstel? Please? :P
Volgens mij gaan we het niet redden... veel te druk met andere dingen! :P
smarf
%Europe/Berlin %047 %2009, 02:08
Na veel wikken en wegen, heb ik besloten er over na te gaan denken misschien
wel richting een overweging te gaan om mee te doen aan de zomer competitie.. ;)
En als ik dat doe, dan wil ik het animeren weer is proberen! http://www.purecreations.nl/FF/eek.gif
Nou was mijn eerste "animatie" ook meteen mijn laatste (kerst competitie
2007), dus gegroeid ben ik niet. Heb eigenlijk heel het tekenen al een tijdje
verwaarloosd, dus mijn opgeef percentage is HOOG!
Gister voerde ik een msn gesprek met iemand, waarvoor ik een paar oude
tekeningen uit het stof haalde. En toen kreeg ik spontaan weer wat teken kriebels en
hoe nou beter van mijn jeuk af te komen, dan door mee te doen aan de
BUGS competitie!!
Aangenaam, ik ben Marvin, een mogelijke mede kandidaat!
Nog 18 dagen, spannnnend!!!
Doeg!
fleasy
%Europe/Berlin %871 %2009, 21:55
Nog achttien dagen? Mwuh, dan mag ik wel opshieten.
Tha Narie
%Europe/Berlin %960 %2009, 00:03
De competitiepagina (http://www.flashfocus.nl/?page=competitions)staat online, er kan dus ingezonden worden! :)
matzo
%Europe/Berlin %315 %2009, 08:33
Droogjes Tha Narie. Na een hoop berichten van tijdstekort en uitstel merk jij even op dat er al ingezonden kan worden... :D 'T ziet er anders niet naar uit dat iemand al zo ruim op voorhand iets gaat insturen^^.
Nu, ik veronderstel dat degenen die nog géén tijdstekort hebben, toevallig ook de mensen zijn die niet elke dag een statusupdate posten in dit topic. En dat we daarom niet zoveel van hen horen..:)
Lavis
%Europe/Berlin %457 %2009, 11:59
Ik zit met een vervelend probleem ... Het mag max 24 MB zijn, maar bij mij is het 256 MB ... PSD is verplicht er bij te steken, dus ik krijg dit echt niet kleiner. Wat nu?
nancy_kelpie
%Europe/Berlin %541 %2009, 13:59
Oh ja... dat zal met mijn animatie ook nooit lukken 24 MB :(
Tha Narie
%Europe/Berlin %588 %2009, 15:06
Dat is een goede ja, PSD's worden vaak groot...
Zou het een oplossing zijn dat je een shortcut-url naar de bronbestanden in de zip kan zetten, en dat je de bronbestanden zelf ergens online zet?
50+ MB uploaden via browser is sowieso niet echt gewenst lijkt me :)
Flashingback
%Europe/Berlin %675 %2009, 17:12
lijkt me een prima oplossing
Lavis
%Europe/Berlin %531 %2009, 13:45
Inderdaad, zal dat doen :)
e.l.dam
%Europe/Berlin %890 %2009, 22:22
Toch te ambitieus geweest, jaspermuts en ik zien er van af (we maken de game later af, in een rustiger tempo, en dan zien we wel of we nog een sponsor kunnen vinden o.i.d.).
'k Ga zelf toch nog even een poging doen iets in te leveren though.
kanduvisla
%Europe/Berlin %491 %2009, 12:48
Zo, ik heb mijn inzending gedaan. Ik hoop dat ik in de prijzen val :-P
Midas
%Europe/Berlin %906 %2009, 22:45
Zijn de inzendingen eigenlijk al ergens te bekijken?
Dauntless
%Europe/Berlin %924 %2009, 23:10
Nee. Als dat wel zo zou zijn dan zou er gezegd kunnen worden dat ideeën gestolen werden of zouden er mensen niet verder werken aan hun project omdat het lijkt op een andere inzending en ze dan ook zullen denken dat er van plagiaat gesproken zal worden :).
kanduvisla
%Europe/Berlin %384 %2009, 10:13
Ik neem dan aan dat de partij die alle inzendingen binnen krijgt (dus de perso(o)n(en) die aan de achterkant van het formulier zit(ten)) ook uitgesloten zijn van deelname aan de competitie?
Tha Narie
%Europe/Berlin %499 %2009, 12:59
Jep, dat zijn de teamleden :)
Dauntless
%Europe/Berlin %499 %2009, 12:59
Het team krijgt de inzendingen en het team mag niet meedoen. Dat lijkt me wel dus ;).
//edit
Die was nipt :p
Midas
%Europe/Berlin %790 %2009, 19:57
Ik doe niet meer mee, heb geen goesting meer. Wat ik zelf erg spijtig vind. :)
Dauntless
%Europe/Berlin %002 %2009, 01:03
Misschien wat features of delen van je animatie schrappen ? Komaan, volhouden! ;)
Energy Design
%Europe/Berlin %491 %2009, 12:47
Nou spannend met nog een dag te gaan :)
Ik ben benieuwd met wat voor resultaten iedereen komt.
Mijn spel is bijna af, vanmiddag/vanavond laatste loodjes en dan kan ik hem hopelijk vandaag nog inzenden :D
Ik zou zeggen tegen iedereen die met moeilijkheden kampt: nog even een dagje doorwerken en je hebt die creative suit misschien wel in je pocket, afhaken is voor mietjes :P:P
Energy Design
%Europe/Berlin %959 %2009, 00:02
neeee!!
Ik klik net op verzenden en ben net te laat!
Is het alsje alsje alsjeblief nog mogelijk dat mijn inzending nog meedoet?
Ik heb de ZIP op mijn eigen server tijdelijk gezet op http://www.tnxmedia.nl/game/leech.zip
:(:(
Dauntless
%Europe/Berlin %976 %2009, 00:26
Ik zal eens even met het team overleggen.
Inzendingen die vanaf nu ingezonden worden zijn te laat!
mknol
%Europe/Berlin %049 %2009, 02:11
Oei spannend. Succes aan alle deelnemers! Dat de beste (koele prijzen) moge winnen!
Ben heel benieuwd wat er allemaal uitgekomen is!
kanduvisla
%Europe/Berlin %354 %2009, 09:30
Kunnen we de inzendingen ergens bekijken?
Down
%Europe/Berlin %527 %2009, 13:39
Helaas, heb 't niet kunnen redden.. had wel een leuk idee.. maar de uitwerking kostte me te veel tijd (die ik helaas niet heb).. veel succes voor alle inzendingen.. ben benieuwd!
mknol
%Europe/Berlin %896 %2009, 22:30
Binnenkort zullen we alle inzendingen laten zien en de jury is bezig om alles kritisch te beoordelen. Nog even geduld dus :) We houden jullie op de hoogte!
Mind
%Europe/Berlin %904 %2009, 22:42
Gaaf! Hoeveel inzendingen zijn er :p ?
Hedwig
%Europe/Berlin %375 %2009, 10:01
Hoe zit het eigenlijk met die compititie? Stille dood gestorven?
Kan daar niets van terug vinden?
shebanian
%Europe/Berlin %394 %2009, 10:28
Uitslag komt de 7de......
Ik denk dat je dan ook de inzendingen kunt bekijken....
.Tine.
%Europe/Berlin %695 %2009, 17:41
Waar heb je gelezen dat die de 7de komt?
Neuro
%Europe/Berlin %895 %2009, 22:29
Even ter verduidelijking, door het verlengen van de zomercompetitie met twee weken komt de uitslag niet op de 7de. We zijn momenteel alles online aan het zetten zodat de jury (en jullie) de inzendingen kunnen bekijken.
Er volgt een nieuwsbericht met meer info.
tijmen_4real
%Europe/Berlin %964 %2009, 00:09
Even ter verduidelijking, door het verlengen van de zomercompetitie met twee weken komt de uitslag niet op de 7de. We zijn momenteel alles online aan het zetten zodat de jury (en jullie) de inzendingen kunnen bekijken.
Er volgt een nieuwsbericht met meer info.
Wanneer wordt hier iets bekend over gemaakt? Ik ben benieuwd! :D
Dauntless
%Europe/Berlin %432 %2009, 11:22
Soon... Very soon! :)
e.l.dam
%Europe/Berlin %749 %2009, 18:58
*schrikt wakker*
... hu wat? soon?
*gaat weer slapen*
;);)
cornedor
%Europe/Berlin %641 %2009, 16:24
nog geen honger?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.