PDA

Volledige versie bekijken : 3d problemen

frankvb
%Europe/Berlin %890 %2009, 22:21
Hallo,

Ik zit met een cs4 3d probleempje. Ik ben bezig met een intro voor een site. Ik heb een eerste testversie op internet gezet. Alleen de animaties die een 3d animatie bevatten (cs4) speelt ie op internet niet af. Als ik ze gewoon van m'n schijf afspeel, gaat alles goed. Dus dat zou betekenen dat het niet ligt aan een te oude flashplayer versie. Ik heb 't geprobeerd met ie8 en firefox.

bij deze de link (al geloof ik niet dat je er wat aan hebt): www.dbh-groep.nl/inventief/intro/intro (http://www.dbh-groep.nl/inventief/intro/intro)

*let wel, beta versie. titel en dergelijke zijn nog onder constructie.

Wie oh wie heeft een antwoord.

Bij voorbaat dank.

sjors-wat?
%Europe/Berlin %345 %2009, 09:17
Wat is je vraag dan?

Ik klikte op de link en het enige wat ik zie is een schelp (Nautulus?) die rond draaid in 3d. Dus die doet het gewoon.

FireFox 3.0.2, Flash player 10.

frankvb
%Europe/Berlin %429 %2009, 11:17
Dat klopt, die zijn in flash geladen als png's. Dus wat flash betreft hebben die animaties geen 3d. Echter hij hoort ook nog 5 andere animaties af te spelen (daar zou je er in totaal 2 van gezien hebben als je de hele animatie afgespeeld zou hebben).

3 daarvan speelt hij dus niet af. Mijn vraag is, hoe kan dat?

sjors-wat?
%Europe/Berlin %434 %2009, 11:26
Ik snap niet wat je bedoeld, ik heb nu even doorgekeken.. En er spelen volgens mij
4 of 5 verschillende animaties (op t einde blijft hij loopen).

Wat is je probleem?
Wat heb je precies gedaan?
Wat wil je bereiken?
Wat heb je al geprobeerd?
Wat is je evt. script?

Beantwoord die dingen volgende keer voordat je een vraag stelt ;) Hoe duidelijker
jou vraag is, hoe duidelijker je antwoord krijgt.

Groeten Sjors,

frankvb
%Europe/Berlin %442 %2009, 11:36
Ik ben er ook al achter wat het probleem was. Hij staat er nu correct op. Schijnbaar wordt actionscript 3.0, als je het via internet afspeelt, ineens hoofdlettergevoelig in de link naar een externe swf. Daar waar hij er lokaal geen moeite mee had.

Nee, als je er nu nog een keer naar kijkt, zie je dat er tussen de animaties van die schelp (wanneer die stil staat), een aparte animatie afspeelt. Nu speelt ie ze dus allemaal af..

sjors-wat?
%Europe/Berlin %447 %2009, 11:44
Ok, fijn dat je er zelf achter gekomen bent. Als je volgende keer eerst zelf goed kijkt
naar je script, alles doorleest en zorgen dat links/namen kloppen (zet ze correct neer,
ook al zijn ze niet hoofdletter gevoelig..)

Groeten,