Volledige versie bekijken : Hobby game developer website
Sora
%Europe/Berlin %790 %2005, 19:57
De bedoeling van m'n website is om hetgeen dat ik in m'n vrije tijd in elkaar knutsel een plaatsje op het web te heven.
Ik ben me er van bewust dat de website voorlopig weinig animatie bevat maar toch had ik graag jullie mening willen horen :) .
N-Software.info (http://preview.n-software.info/)
Sora.
FantasTies
%Europe/Berlin %893 %2005, 22:27
Gaaf, niet veel animatie maar wel lekker duidelijk en strak :D
Sora
%Europe/Berlin %902 %2005, 22:39
Dank u :D .
Wat ik wel nog van plan ben is om tussen elke pagina een korte animatie te steken van een terminal sessie. Je kent dat wel vanuit films als Hackers :D .
Ik denk ook wel dat het uitzicht totaal zal veranderen eenmaal ik er de tekst en afbeeldingen in heb geplaatst.
Sora.
ruuddejong
%Europe/Berlin %971 %2005, 00:19
ik zie hem niet ....of duurd het laden zoo lang?
schoonmoeder
%Europe/Berlin %339 %2005, 09:09
goed begin maar zou zelf er nog een ander uitzien aangeven vind dit een beetje echt beginnende photoshop uiterlijk hebben. (sorry mening)
Sora
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:45
@ Ruuddejong: De .swf is amper 60Kb groot en bevat een preloader. Flash Player 8 plugin geïnstalleerd? Anyway, nu weet ik tenminste dat ik nog aan het plugin detection script moet sleutelen.
@ Schoonmoeder: Is niets, ieder zijn eigen mening.
Sora.
Dark Angel
%Europe/Berlin %549 %2005, 14:10
Ik zou als ik jou was de pagina in het midden zetten, Lettertype is stoer alleen ben ik het met schoonmoeder eens, en probeer i.p.v. zwart een donkere grijstint, dat maakt het iets minder hard, ook mis ik iets in de achter grond, iets grafisch ofzi ;)
volgens mij gaat het wel lukken. ben benieuwd naar die tussen animaties.
ath92
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:13
bij mij doet ie het in ie wel, maar in opera niet.... bij firefox heb iok nog niet geken..... maar verder vind ik het nou niet echt een mooie site... eigenlijk heeft schoonmoeder wel een beetje gelijk... je zou beter eerst kunnen beginnen met gewoon een strakke site te mken die nog niet eens persee flash hoeft te zijn.
Sora
%Europe/Berlin %560 %2005, 14:27
Niet iedereen is even enthousiast zie ik :) , maar dat is ook de reden waarom ik naar jullie mening vraag :D .
De .swf in het midden uitlijnen ben ik van plan. Ik mis inderdaad ook nog iets grafisch op de achtergrond alleen weet ik niet onmiddellijk wat. Een lichtere achtergrond heb ik geprobeerd maar dat vind ik maar niets.
@ T Hutman: Hier lijkt het in Opera en FireFox te werken.
Sora.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.