Volledige versie bekijken : sIFR vervangt titel door wit ruimte in IE7
xaio
%Europe/Berlin %308 %2009, 08:24
Dag allen,
Op een website die we in company aan het maken zijn, maken we gebruik van sIFR om de titels te vervangen met het lettertype dat we willen gebruiken.
Nu vervangt hij over de gehele pagina alle <h4> tags, echter op 1 pagina doet hij dit niet. Daar vervangt hij de tekst met een witruimte. Dit duidt erop dat sIFR wel aan het werk wordt gezet, maar dat er vervolgens iets mis gaat.
In FireFox en Chrome laat hij de titel wel netjes zien zoals het hoort.
Iemand ervaring hiermee? Ik kom er zelf niet meer uit.
mknol
%Europe/Berlin %325 %2009, 08:48
Je moet even nagaan dat je niet ergens in een stylesheet hebt aangegeven dat de h1 wit moet worden.
xaio
%Europe/Berlin %327 %2009, 08:52
Ik heb op dit moment 1 stylesheet in gebruik voor de website. De h4 tag die ik vervangen wil hebben staat daar als volgt:
h4{
font-size:18px;
font-weight:bold;
line-height:normal;
margin:0px;
}
In het sifr.css bestand heb ik de volgende code geplaatst:
sIFR-active h4 {
visibility: hidden;
font-family: Tahoma;
font-size:18px;
font-weight:bold;
line-height:normal;
margin:0px;
padding-bottom:0px;
background-color:none;
width:100%;
}
Het rare is, dat hij over de gehele website alle h4 tags wel vervangt. Op deze ene pagina echter niet in IE.
Ik heb zelfs de pagina van een oude backup teruggezet en deze getest, echter geeft dat geen resultaat.
Tom.
%Europe/Berlin %349 %2009, 09:22
Lijkt dat je tegen een IE bug aan loopt.
Probeer het element eens een zoom:100% mee te geven bijvoorbeeld? Als dat niet werkt, kom dan maar eens met een URL waar te zien is wat er fout gaat, of een stukje code wat dat al laat zien, want hele websites voor klanten online zetten wordt vast niet op prijs gesteld. :)
xaio
%Europe/Berlin %377 %2009, 10:03
Het is mij even niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt met het op zoom 100% zetten.
Bedoel je dit in de CSS? Ik kan daar namelijk geen enkele zoom tag vinden om te gebruiken.
Zou je mij dit nog kunnen vertellen?
[edit]
Heb inmiddels de zoom:100% in de sifr.css gezet. Dit was echter niet de oplossing. Daarna heb ik deze weggehaald en vervolgens in de gekoppelde stylesheet gezet van de website zelf. De h4 tag geupdate met zomm:100% en nu toont hij de titel wel!
Dank u voor de snelle oplossing
Tom.
%Europe/Berlin %602 %2009, 15:27
Mooi. Dan was het inderdaad een IE bug waar je tegenaan liep :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.