PDA

Volledige versie bekijken : Enkele bugs en suggesties

Emveedee
%Europe/Berlin %131 %2009, 04:09
Hoi,

na lang weggeweest te zijn toch maar weer eens terug om de vernieuwde FF te komen bekijken 8D

Er vielen me een paar foutjes op:

De menubalk bovenin ziet er (denk ik) niet uit zoals het hoort.
Tussen de boxen rechts in het forumoverzicht zit een leeg boxje.

Verder nog een vraag/suggestie:
is het mogelijk om die boxen uit te schakelen? Na 1x heb je die info imo toch wel gezien, en ze maken het forum veel slechter leesbaar doordat het minder breed is, alles zit nu op elkaar gepropt, en ik moet ver scrollen om alles te kunnen zien. Andere oplossing zou evt. zijn om het forum (een stuk) breder te maken.

Screenshots zitten in de bijlage, ik gebruik Windows XP met laatste updates, en de laatste versie van Firefox, resolutie 1680x1050.

P.s. de bijlages zijn geresized, ik weet niet of dit express gedaan is, ze zijn iig kleiner dan de originelen.

Tha Narie
%Europe/Berlin %417 %2009, 11:00
* De lege box die je ziet komt waarschijnlijk omdat je advertenties dmv een Firefox plugin hebt uitgeschakeld.
* Forum-tabje is vreemd, nog niet eerder gezien, kijken we naar!
* We hebben gekozen voor een vaste ipv liquid layout zodat alles wat we maken er bij iedereen hetzelfde uit ziet. Het forumoverzicht is daardoor inderdaad iets smaller geworden.
Wat je wel kunt doen is de categoriën die je niet volgt dichtklappenn zodat je daar niet langs hoeft te scrollen.
Overigens kan dit in de toekomst nog aangepast worden, een smallere sidebar, of support voor 2 resoluties.